/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
processer linje mangler...
Fra : M4GIC
Vist : 501 gange
340 point
Dato : 29-05-04 21:18

min computer kører win xp home og når jeg starter så mangler processerlinjen... hjælp, hvad gør jeg...?

/m4gic

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-04 21:42

Hej M4GIC

Du højreklikker på proceslinien.

Vælg Egenskaber
Fjern fluebenet i Skjul proceslinie automatisk.

Så skulle problemet være løst.

MVh
Camillasmoster

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 00:24
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 00:28

Det er osse muligt du er kommet til at trække processlinien helt ud af skærmen!
Prøv at føre musen helt ned i bunden af skærmen og se om muse cursoren ændrer sig til en pil, så kan du trække den op ved at holde venstre musetast ned og "trække" op ad!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-04 01:07

Camillasmoster -> Højre-klikke på den 'manglende' processlinje

Som tedd skriver...., men du kan også være kommet til at placere den skjult : "lodret til højre, lodret til venstre, nederst vandret i bunden eller øverst vandret i toppen" af skærmen. Du vil da kun kunne se den, som en tynd linje.

Træk den på plads med venstre musetast nede ..for dælen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-04 08:26

Ja, we do wa!

Jeg kan kun sande, at jeg ikke skal besvare spørgsmål efter en lang dag på havet......

Beklager!

Pinsehilsen
Camillasmoster

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 30-05-04 11:36

jeg skal forresten også lige huske at sige hvis jeg trykker ctrl+esc så kommer "start" heller ikke frem....

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 340 point
Dato : 30-05-04 15:43

Her er to ting du kan prøve,nede på siden ligger der en fil der hedder>
linje:117. Restore Taskbar and Start Menu,klik på teksten og følg anvisningerne
og så er der et værktøj der hedder>
linje:298. Taskbar Repair Tool Plus!,klik på teksten
og vælg under >Taskbar Problems>Taskbar is missing>Repair>genstart pc'en efter hvert af de to forsøg,vis det ene ikke virker så prøv det andet.
Læs hvad der står i toppen af siden
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 15:44
Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 07-06-04 16:01

Nu er jeg ikke helt skrap til computere så jeg skal bruge en step by step forklaring...

Kommentar
Fra : evp

Dato : 07-06-04 16:51

følger lige med i tråden da min comp gør det samme.. men kun hvis jeg ikke laver noget i ca 10 - 15 min...

Godkendelse af svar
Fra : M4GIC

Dato : 10-06-04 10:50

den der linje 298...