/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Wave filer i Nero 6
Fra : larve
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 29-05-04 00:08

Hej!!!
Jeg bruger Nero 6. Jeg har en masse mp3 filer liggende på min harddisk. Dem vil jeg gerne brænde over på en DVD-RW skive i wav format. Det skal være wav format, fordi min cd afspiller i stuen og bilen ikke kan afspille mp3 filer. Jeg vil gerne bruge DVD-RW skiver fordi de jo kan indeholde en masse, og jeg kan overspille dem igen og igen. Så derfor er mit spørgsmål: Kan det lade sig gøre og hvordan præcist gør man. Håber I kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
larve

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 29-05-04 00:11

hej du skal bare starte Nero burner og så vælge adio cd det er rimelig sipelt
så kan du give den navn og trykke "burn". Så kommer der en menu frem. Der skal du finde de numre du vil have.

mvh Mastergamer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-05-04 00:23

Ja du skal vælge audio eller lyd-cd. Ellers brug Nero's indbyggede guide! Det er nu ikke wave filer den bliver konventeret til, for det vil en stationær cd ikke kunne forstå!