/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlrapport ved afslutning af printerpro~
Fra : Chrillemand
Vist : 487 gange
130 point
Dato : 27-05-04 15:21

Hej.
Jeg har er HP PSC 1110 printer, og har de medfølgende programmer.

Nar jeg starter op, starter printerprogrammet også op, men når jeg ikke bruger det, er der jo ingen grund til at det kører, så derfor når jeg afslutter det, står der at HP OfficeJet COM Event Manager har fundet en fejl og afsluttes. Og dermed kommer der en fejlrapport op.

Kan jeg ikke undgå det? Jeg er godt klar over, at jeg bare kan vælge programmet fra når jeg starter op, men det er ikke det jeg er ude efter.

PS: Jeg tror det har noget at gøre med Norton Internet Security 2004 + wirefall, eller? For det virkede inden jeg opgraderede min Norton!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 27-05-04 15:26

PSS: Det er ikonet ned i højre hjørne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-04 15:46

Det er muligt at du har blocket programmets access til internettet!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 27-05-04 16:06

Har "permitet" alle mulige ikoner, den på skrivebordet, og en masse andre, og jeg er 20-30 exe-filer inde i en af mapperner, men det lader ikke til at virke. Der dukker stadigvæk en fejlrapport op!

Accepteret svar
Fra : tadeo

Modtaget 130 point
Dato : 27-05-04 17:35

Jeg har en printer næsten magen til din, det er dog HP PSC 1210, kan ikke genkende dine problemer,
prøv med at afinstallere den, derefter installerede den igen, det kunne være Norton Firewall er inde i billedet igen,
som omtalt i en tidligere tråd fra dig.
Muligheden foreligger.

mvh
tadeo

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 27-05-04 18:07

Har prøvet at genistallere, med norton intalleret.........

Ja, det er lidt et problem med den norton der, den er "for" sikker på en måde.

PS. kig lige mit andet spørgsmål med Norton og de blokerede sider!

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 28-08-04 16:24

Ved ikke hvad der er ændret, men det virker nu, og ellers kan man bare gå i msconfig og sætte det til ikke at starte op når pc'en starter.

Tak for svarene....... Ingen grund til at det står ubesvaret, når der er besvaret....Det handler bare om at være lidt store i skoene og give pointne til nogen, får der er ingen der har glæde af dem jo....