/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Worms world party
Fra : Ericsson
Vist : 634 gange
40 point
Dato : 26-05-04 18:00

haiiIi.......!! c",)

Mit problem er at når jeg klikker på icnet med worms så kommer der en fejlmelding i fejlmeldingen
står der: WARNING: No default SoundBank Found Check.

Så trykker jeg OK og spillet går videre men da jeg trykker spil (inde i spillet) så kommer der en kage med en bombe i og når den sprænger så går den ud af det hele...

Hjælp mig hvad skal jeg dog gøre

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 26-05-04 18:32

Opdatere dit grafik kort eller installere en ny driver

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-05-04 22:08

Det er ellers fedt at spille jeg nyder meget at udrydde orme !!
Soundbank ?? lyder som noget med lydkort opdatering Syns jeg har du prob med anden lydafspilning på puteren ?? hvis du har så gå i kontrolpanel system slet lyddriveren og den vil straks gå igang med at geninstallerer og opdaterer
Mvh Sune

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 27-05-04 08:34

fedt fedt spil. er verdensmester i worms..... soom de andre skrev opdatere lyden hvis det ikk hjælper så inst. worms igen.....

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 27-05-04 16:06

har instaleret det 3 gange og jeg spiller Cs,unreal og mange andre spil så det er ikk det.

Worms world party er også lidt gammelt. Og har prøvet d andet men det virker ikk

Accepteret svar
Fra : tbayj

Modtaget 40 point
Dato : 27-05-04 16:09

Måske skal du bruge guiden program kompalitet som du finder i XP under tilbehør... Det er til hvis man ike kan bruge gamle programmer under xp.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 27-05-04 16:10

Jeg tror faktisk at det vil hjælpe...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-05-04 23:11

Mit kan da godt kører sammen med xp pro

Godkendelse af svar
Fra : Ericsson

Dato : 01-06-04 16:30

Tak for svaret tbayj.