/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvad er det for filer
Fra : hardy
Vist : 800 gange
50 point
Dato : 25-05-04 20:48

hej alle.
jeg har opdaet at jeg i mit windows ,system32 mappe er dukket en masse ca 120 stk , der heder , _upload med et tal foran , eks. 32387_upload , er det snavs , eler er der en logisk forklaring?.
mvh. hardy

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 25-05-04 20:50

hvis du har noget som du har sendt til andre over nettet så er det upload...så hvis du har sendt mange ting over nettet så er deet bare et tegn på du har sendt noget...så det er ikke snavs

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 25-05-04 20:57

hej rexon
det forstår jeg ikke for ud for filerne står der at , det er program.
mvh hardy.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 25-05-04 21:14

Scan for virus her : http://housecall.trendmicro.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 25-05-04 21:15

Er det .exe filer, eller hvad?

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-05-04 23:00

Hej molokyle

Jeg har lige "nasset" på dit svar til HARDY og brugt dit link til at scanne for virus.
Den fandt 19 virus-inficerede filer, som mit Norton ikke kan finde. Bl.a.
Troj istbar.ag & dc.

Så jeg opretter lige et "spørgsmål" til dig i samme katagori, da jeg gerne vil gi dig nogle point for dette gode svar, som jeg allerede har sendt videre til 2 gode kammerater. Det er en skam vi bor så langt fra hinanden, ellers ville jeg gerne ha' betalt det med nogle gode/spændende flasker øl. Det supermarked, jeg handler her i Odense, har en "superflot" øl-reol med 138 forskellige udenlandske øller. Jeg har ikke smagt dem alle endnu.

Tak molokyle og godnat
Frank

Godkendelse af svar
Fra : hardy

Dato : 26-05-04 00:01

Tak for svaret molokyle.
min norman antivirus popede op når onlin scaningen åbnede filerne , og fjernede virusen .
tilsynedeneladene en (sassa   eller noget i den stil , da jeg var for ivrig til at fjerne , en at nå at læse hvad den hed)   tak.
du skal ha pointene.
mvh hardy.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-04 00:05

Hvis det var Sasser bør du læse her : http://www.spywarefri.dk/virus.htm#sasser !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-05-04 00:35

Så husk for guds skyld at opdatere windows ellers får du den igen!!

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 26-05-04 00:40

hej igen.
mit windows er opdatet , og jeg kunne se at filerne lå i et gammmelt backup ? . meget gl. så problemet er løst TAK ALLE .
MVH Hardy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-05-04 00:42

goodie

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 26-05-04 00:45

hej.
Hvorfor 2 gange ? tedd.
MVH Hardy.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-05-04 00:48

Hvis du allerede har hentet sikkerhedspatchene hjem, så skal du naturligvis ikke gøre det 2 gange!