/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
bentjuul (og evt. andre)
Fra : NielsPT
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 24-05-04 20:11

Hej bentjuul, for en sikkerheds skyld linker jeg lige til mit gamle spørgsmål, som du besvarede, så jeg er sikker på at du ser det:

http://www.kandu.dk/dk/spg/37200
(har nemlig lige et par spørgsmål mere)

Det er angående køb af webhotel på dothost.dk....

Mvh Niels (ps - smid lige en kommentar her, så får du et par dask..)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 20:29

Hej Niels
Jeg havde ikke set dit sidste indlæg i det spørgsmål. Jeg uploader med et ftp program og hvis du ikke har et kan du downloade et. Der er flere gratis. Jeg har et fra dengang dothost hed colberghus det kan jeg sende til dig, men så send lige en mail til mig, se min profil. Jeg bruger selv AceFTP, men jeg tror ikke det kan fås som freeware mere.
Hvis du har købt domænet i dag så skal det lige registreres. Du skulle gerne få en information fra dothost hvis du har bestilt webhotel, om brugernavn og adgangskode.
Ellers kan du skrive til support<snabel a>dothost.dk

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-05-04 20:43

Man kan altid hente FTP programmer her : http://tucows.tdconline.dk/ftp95_default.html

Jeg bruger selv : http://tucows.tdconline.dk/preview/195136.html

..det er freeware og virker bare; uden så mange dikke-da-er

Et FTP der er garanteret fri for spy-/adware henter du her : http://www.smartftp.com/
..eller her : http://stud.fh-heilbronn.de/~jdebis/leechftp/downloads.html

Begge programmer er testet og anbefales af : http://spywarefri.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 20:55

Når du har et ftp program skal du i programmet oprette en opkalsdsforbindelse hvor du skriver 1 dit domæne 2 brugernavn 3 password og så er du klar til at kalde din side.
Altså det foregår ikke via dothost hjemmeside, men direkte fra din comp. til din side.

Til redigering af dine mailadresser skulle dette også fremgå af de papirer du får fra dothost hvor de har skrevet et link til den side du skal kalde via din browser, og her skal du bruge dit brugernavn og password til at komme ind.

//bentjuul

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-05-04 20:58

Hej bentjuul,

har lige sendt dig en mail...

Har fået en mail fra dothost, men det er bare en ordrebekræftelse, der viser at jeg har betalt de 375.00 kr.. Der står ikke noget om brugernavn og adgangskode. Men sådan en kommer vel?

Mvh Niels, - og tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-05-04 21:02

Her er en vejledning fra TDC i brug af WS FTP LE (..det jeg buger) : http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_hjem_home_sup_56694

..men du kan jo også bare bruge din browser : http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_hjem_home_sup_56697

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-05-04 21:04

Også tak til dig, molokyle!

Laver bagefter et spørgsmål til dig på et par dask!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-05-04 21:09

Lige et spg. inden der lukkes, kan man også bruge programmet til at uploade via adsl ??

ellebye

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 21:14

Jeg har sendt det til dig, men er ikke sikker på at det er gået igennem, men Molokyle's links til ftp programmer ser også interessante ud.

Skriv lige hvis mailen ikke er gået igennem

ellebye >Jeg har ingen problemer med at uploade via adsl med ftp.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 24-05-04 21:17

Jeg fandt lige AceFTP via Molokyle's link http://tucows.tdconline.dk/preview/195118.html
Det er freeware og det jeg normalt bruger.

//bentjuul

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-05-04 21:21

Hej bentjuul

Fik godt din mail, men hotmail havde 'blokeret vedhæftningen' af en eller anden årsag. - Så jeg kan ikke hente den..
Men skal jeg bare bruge AceFTP i stedet for?

Mvh Niels

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 21:23

Yep, den er god og den kender jeg, eller en af de andre som Molokyle linker til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-05-04 21:25

Hmm.. Kan stadig ikke downloade vedhæftningen. Den er 'blokeret af hotmail'... Mystisk..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 21:30

ja, der var problemer her hos mig med at få den afsluttet. Jeg har prøvet at sende den til mig selv og der var ingen problemer. Det er som der er en eller anden spærring når jeg sender den til dig, men brug AceFTP istedet.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 24-05-04 21:36

Det gør jeg så! Mange tak for hjælpen!!

Det er muligt at jeg vender tilbage, når jeg modtager yderligere oplysninger fra dothost.dk - har aldrig prøvet noget med FTP før

Mange venlige hilsner,
Niels

(Molokyle, tjek lige 'seneste 25')

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 21:43

Det var så lidt, du kommer bare tilbage om dothost eller ftp programmet hvis du får brug for det.
Se lige denne prøve som molokyle har lavet og jeg har lagt op på www.capricornus.dk mere hvis du skal bruge noget sjovt på et tidspunkt, så er der flere tråde med noget javascript.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 21:54

Jeg har lige fået min mail til dig retur - så det må være et eller andet med din hotmail.

//bentjuul

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-05-04 21:59

Ok tak.. jeg ser på det!
Mvh Niels