/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Føs'dags invitation
Fra : Luna0000
Vist : 446 gange
30 point
Dato : 23-05-04 22:23

Min veninde skal inviterer til 20års fødselsdags fest for alle venner og bekendte
og har i den anledning spurgt mig hvordan sådan en invitation kan formuleres så
den er sjov og folk får lyst til at komme(??)

Ligger du inden med nogle tips eller ideer så skriv skriv skriv.

Til sidst i invitationen skal der stå 3 skøren ting som min veninde "ønsker sig"
har du en sjov idé så sig frem

På forhånd takker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-05-04 23:27

En sør ting..............en kjole/noget tøj som de alle har været med til at fremstille.
Emesen.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 24-05-04 10:49

....hvad med den gode gamle hvor den giver en lidt anden mening hvis man kun læser hveranden linie?? (der hvor der står ps. hvis du ikke kan komme, læs hveranden linie igen) og så bliver man svinet til.........det er da god værkstedshumor.....eller..!?!?!?!?!?!???

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 30 point
Dato : 24-05-04 11:59

Her er en:

Til .........!
A: Andledning ....'s 30års fødselsdag.
B:By: Vordingborg
C:
D: Dato ?/?-2004
E:
F:Foregår på solsortevej 44
G:
H:
I:
J:
K:
L:
Metallica kunne desværre ikke komme, men anlæget vil spille på højtryk!
N
O
P: Påklædning: Festtøj
Q: quizzer vil der blive masser af
R:
S: su senest d. ?/?-2004
T
U
V
X
Y
Z: hvis du er træt så bliv hjemme
Æ:Æblemost er bandlyst!
Ø: øl vin mm skal selv medbringes
Å

Fra .........

Så kan du selv finde på resten

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-05-04 12:00

Ved Z skulle der stå 3 Z'er, tænkte ikke lige over at den ville lave en smiley....

Godkendelse af svar
Fra : Luna0000

Dato : 27-05-04 13:37

Tak for svaret nullerbullerpige.