/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet sidder lukker
Fra : Mille35
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 23-05-04 18:03

Jeg er ved at blive vanvittig.. nettet lukker hele tiden ned,jeg tjekker virus men der er ingen jeg bruger Advere 6,0 + norton 2004 Mit system er xp pro.og hver gang spørg den .. skal der sendes fejlraport

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-04 18:06

Hvad kommer den med af fejlmeddelelse?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-05-04 18:07

Hvilken browser bruger du?

Har du installeret opdateringer?

Hvor længe har det ikke virket?

Har du foretaget ændringer i indstillingerne ?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 23-05-04 18:17

Fejl.. siden går død og timeglasset kommer frem. Det har ikke virket ordenteligt i 2-3 dage Hvilken browser bruger du?
Hvor ser jeg det ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-05-04 18:19

Du ved forhåbentlig hvilken browser du bruger, men det er nok Internet Explorer.. Kan det passe?

Har du eventuelt prøvet at lave systemgendannelse?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 23-05-04 18:27

Ja det er internet explore,men der ligger en bjæle neden under der hører sammen med en sider der bliver ved med at starte op mysearchnow.com

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-04 18:29

Du har snavs på din puter!! Prøv online værktøjerne på www.spywarefri.dk Det lyder osse som om du bliver nødt til at sende en hijackthis log fil ind!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-04 18:32

Øh hvis du altså kan komme ind!

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 23-05-04 18:32

prøv at gå ind i slet / tilføj programmer og se om det program er der så fjern det straks og genstart ellers vil jeg gå ind i systemgendannelser og så gå tilbage til for feks 3 dage siden og så gendan systemmet, du har fået et eller andet skidt ind i dit styresystem.

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-04 18:33

mille35 -> Du har en coolwebsearch variant. Den fjerner du med:

Hent og kør CWSHredder herfra: http://www.arlet.dk/special.htm
genstart og lav en hijackthis:http://www.arlet.dk/hjt.htm

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-05-04 18:38

Havde samme problem,gik på Mikrosofts opdateringsside og fulgte den vejlerdning med sasser og alt er ok nu..

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-05-04 18:39

sorry,`vejledning`

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-05-04 18:40

holniels -> HAHAHA Det var det sjoveste vittighed idag.

Du har fjernet en coolwebsearch variant med et sasserfix. FLOT.....

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-05-04 18:42

Muligt det er vittigt men har ingen problemer her nu..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-04 19:42

Tror nu heller ikke det var helt det samme problem du havde holnils!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-05-04 20:40

Nej er vel ikk det,sorry

Kommentar
Fra : Planken

Dato : 24-05-04 23:05

jeg havde det samme problem for ca 2 mdr siden, fandt ud af at min java ikke var installeret mere hvorfor ved jeg ikke men installerede java igen, så virkede det igen måske er det også det problem du har, håber det kan hjælpe dig

Hilsen Planke

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 25-05-04 08:06

Tak for svaret arlet.