/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
dobbeltgænger ?
Fra : ahtn
Vist : 601 gange
120 point
Dato : 21-05-04 01:13

det siges at vi alle har en dobbeltgænger (måske flere) et eller andet sted i verden. det lyder måske skørt, men er der nogle steder på nettet, hvor dobbeltgængere søger hinanden ???. (for mange år siden så min venindes mor "mig" i Randers - men jeg var aldeles ikke i Randers på det tidspunkt. synes det er lidt mærkeligt.)
sikke nogle tanker man får her om natten - hva ? men hvis der er nogle der har mere kendskab til det end jeg, vil jeg meget gerne høre om det.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 21-05-04 08:12

har selv ude for det flere gange. min fhv. skulle med toget- og vi havde sagt farvel til hinanden i hjemmet. og da han kom ned på stationen - troede han at var der. havde det samme tøj på og figuren også. og som en ekstra en gang jeg var i Daells varehus. troede at det var en gammel klassekammerat. så der er ligheder mange steder. Og min fhv. nabos far som jeg vidste var død for mange år siden, har en dobbeltgænger i mit område.
mvhlykkebo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-04 11:17

Undskyld ahtn at jeg bryder ind her, men det er til lykkebo4.

Lykkebo4 kunne du ikke lægge en kommentar her http://www.kandu.dk/dk/spg/41243
og her http://www.kandu.dk/dk/spg/41270

mvh ans

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 21-05-04 17:43

jeg syntes da ikke at jeg sagde at vi skulle slutte her jeg kender selv reglerne, så lad det ikke lad´det gå ud over mig. for ellers vil jeg holde mig væk fra disse sider. og lige lukker op for mine interesser. prøv at læse mit indlæg igennem.

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 21-05-04 21:07

dobbeltgænger eller ej, det er jeg også blevet beskyldt for at have, da min far døde fik jeg at vide at han ikke havde andre børn end mig, min far og jeg kendte ikke hinanden særlig godt, men en dag fik jeg lejlighed til at læse hans karakterbog fra skolen - det er skægnens ironi, men det var en tro kopi af min egen, selvfolgelig gik jeg i troen på at der kun var mig, men så en dag!!!!
fortsættes til august!!!!

Kommentar
Fra : ib_hansen

Dato : 27-07-04 09:09

Jeg har en dobbeltgænger i Århus - og har ovenikøbet mødet ham. Vi fik en øl, og alle på pub'en var helt sikker på vi var tvillinger. Eneste forskel er, at han har et hareskår - det har jeg ikke.
En god ven havde været i Glasgow. Da han kom hjem sendte han mig en meget vred mail. Jeg havde - sagde han - ikke villet hilse på ham da "vi" mødtes i Glasgow.

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 27-07-04 22:16

Det er sku ret uhyggeligt det her prøv engang at tænke jer at jeres forældre fortæller jer at i er de eneste børn de har, det bliver endda skrevet i advokatpapirer osv...men så en dag 10 år efter ringer telefonen!!!!