/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jeg bruger MPEG Audio Collection 2.90
Fra : 123nu
Vist : 536 gange
50 point
Dato : 18-05-04 13:20

Hej

Jeg bruger MPEG Audio Collection 2.90
til at holde styr på min musik
Men det har vist sig at den ikke er 100%
den kan feks ikke se om der er to ens hvis der mangler et .
eller der er et bogstav der er skrevet med STORT i stedet for lille

Nu søger jeg så et nyt prog der kan holde styr på min samling
Er der nogen der har en ide til et andet prog jeg kan bruge?

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 18-05-04 14:33

Hvad bruger du programmet til?! At holde styr på forskellige CD'er eller til de musik filer der ligger på din computer?!

Ellers er www.winamp.com da et udemærket alternativ...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 20:55
Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 19-05-04 12:40

Hej med jer

Det prog jeg bruger kan holde styr på om der er to ens mapper
lave en oversigt til mig af alle mine mapper OSV OSV
Kan de to prog som i omtaler det ?
Er winamp til at finde rundt i (den er meget flot) men jeg kan næsten ikke finde rundt
Mvh 123nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 12:55

Ja det kan MusicMatch 8.2 og nej jeg synes WinAmp har en temmelig rodet brugergrænseflade. Til både WinAmp og MusicMatch kan du downloade forskellige skin's, så du kan vælge mellem et utal af layouts

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Cornell24

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-04 13:46

Ja, det er en smagssag... Jeg har både MusicMatch og Winamp... Musicmatch har nogen fede features, og virker også perfekt til fx at ligge dine CD'er ned som mp3... Men Winamp er en del flottere, og mange plugins og skins... Og jeg synes winamps playlist er perfekt og som et ekstra plus så bruger winamp ikke særlig meget af din computer kraft, så man kan sagtens have winamp kørende i baggrunden mens man køre andre store programmer... Musicmatch er en del tungere...

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 20-05-04 13:33

Hej

Jeg har også prøvet med CD CATALOG EXPERT
men der kan jeg kun få en oversigt over 1 cd
kan man ikke få det over alle cd'er på en gang ?
mvh 123nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-04 13:53

Cornell24 Kommer med nogle ganske fornuftige argumenter for og imod de 2 programmer.
Oversigten over alle dine CD'ere med indhold i Musicmatch er en separat komponent kaldet Jukebox. Den har mange indstillings muligheder og fungerer bare tip-top.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 22-05-04 12:26

Tak for svaret Cornell24.

Hej med dig

Ikke det svar jeg søger - MEN måske har jeg ikke forklaret mig godt nok ?