/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Software til Sonic ?
Fra : Helle13
Vist : 428 gange
70 point
Dato : 17-05-04 23:10

Kan det passe ,at man for at brænde egne dvd'er i Sonic software program skal købe ekstra software ?
Eller findes der en anden mulighed? Nogen gode råd?

Jan

Kommentar
Fra : soll

Dato : 17-05-04 23:19

hvis det er fil du vil lave kan det godt passe det kan være en kodning der er på filmen der skal knækkes det er fuldt ud lovligt at knække denne kode hvis der er fordi du vil lave en film til dig selv så du ikke får ødelagt den orginale når børnene skal se dine dvd film.

p.s. skal bare huske at det er stadigt ikke lovligt at lave tilm til andre end en selv.

any dvd kan lave det med at knække koder på de film du vil have en back up af.

håber det er noget der hjælper dig.

kik her---) http://www.slysoft.com/da/

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 18-05-04 08:28

Jeg har ikke forklaret problemet ordentligt - sorry - .Problemet er fx ved brænding af bånd fra vores camcorder. Den vil kun overføre /brænde fra dvd filer til dvd filer.
Jan

Kommentar
Fra : Sandvad

Dato : 31-05-04 10:34

Helle du skal ha' din film liggende som en avi eller mpeg osv.
Så åbner du dit program SONIC myDVD, vælg den ovre til venstre der hedder GET MOVIES, så fremkommer der et vindue, og her kan du så klikke dig frem til dine film, som du så kan brænde son en DVD, jeg skriver dine film, det er fordi at ulempen i dette program er, at man skal brænde det hele på en og samme gang, du kan alså ikke selv om det er en RW skive du kører med brænde den over en efter en, det skal være alt eller intet.

Hej