/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Disney Parade.
Fra : Sillepigen
Vist : 324 gange
50 point
Dato : 16-05-04 21:39

Hej!!

Jeg leder med lys og lygte efter en sang som jeg tror hedder enten "Disney Parade eller Disney Land Parade"
Det er den som kører under paraden i DisneyLand , Paris - hvis nogen sku ha været der.
Der er lys og glad sang om man bare kommer i stemning af :)

Er der nogen som sku vide hvor man kan finde den og om den er udgivet på cd??

Mvh Kathrine

Accepteret svar
Fra : skadedyr

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-04 08:24

Sangene er afhængig af temaet for deres parader, så der findes jo mange forskellige, du kan søge på Disneys egen hjemmeside www.disney.com på parade, så vil du se at det vælter frem med links.

http://disneyland.disney.go.com/dlr/detail/entertainment?id=paradeofthestarsEntertainmentPage

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 04-07-04 12:22

Tak for svaret skadedyr. Hehe. kan godt li' dit navn :)

Kommentar
Fra : skadedyr

Dato : 04-07-04 15:57

Jamen jeg kan da også godt lide dit navn *smiler* håber du kunne bruge linket, jeg er selv helt vild med alt Disney og har besøgt USA et utal af gange, for at nyde parader, shows m.m.