/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
genstarter
Fra : turia
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 13-05-04 15:57

Hej allesammen Har lige købt nyt bundkort pcchips m848a og en amd 2700 mhz cpu og 256 mb ddr ram, mit prb ligger i at min maskine genstarter hvergang jeg går på nettet ,men ikke når jeg bruger msn f.eks,
er der nogle af jer der kan hjælpe,kører med xp home edition.
M.V.H.turia.

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 13-05-04 16:40

Det kunne godt lyde som en virus... Hvis din computer pludselig begynder at tælle ned til at lukke, så er det nok Sasser virussen...

Kør denne for at scanne din computer igennem og fjerne den: http://housecall.trendmicro.com

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-05-04 16:41

egenskaber/system/start og genopretelse/ fjern flueben i genstart
så lukker den ikke ned men kommer med en meddelse om evt fejl

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 13-05-04 16:51

Hej!!

Fra denne adr kan der hentes en fil der burde fjerne den http://www.edb-bixen.dk/Download/Sasser%20download.htm
Ellers prøv at opd. dit virus program og så kør den igennem for virus. Evt. med Norton eller Mcafee

Håber det hjælepr for det er en være satan

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 14-05-04 14:38

Ved ikke med sasser, men jeg har oplevt et problem med fjernelse af blaster. Virusen kan ligge på lur i de filer der er gemt væk til systemgendannelse. derfor kan du gøre alt tænkeligt for at fjerne viruesen, det hjælper lige fedt, den er der igen efter 10 min. Løsning: Slå systemgendannelse fra, så ryger alle gendannelsesfiler, kør dit virusprogram, slå systemgendannelsen til igen (hvis du vil bruge den).

Kommentar
Fra : turia

Dato : 16-05-04 10:31

Hej allesammen tak for svaret men det er ikke virus der er i for det er undersøgt.
Det var desværre norton antivirus & internet security der var noget galt med.
det var en fill man skulle downloade.De havde bare ikke tjekket den selv.
M.V.H.
Turia.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-10-04 08:22

så afslut venligst dette spørgsmål