/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan slettes MSN PERMANENT på Startup~
Fra : BerndJ
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 11-05-04 16:06

Af og til (men bestemt ikke daglig) bruger jeg MSN. MSN ligger bagefter "automatisk" på startup-listen.

Da jeg forsøger at have så få programmer som mulig på startup-listen, vil jeg gerne slette MSN permanent.

Ved hjælp af RegCleaner 4.2 fjerner jeg MSN --- men lige så snart jeg igen bruger MSN, forefindes den igen på startup-listen - hvordan kan MSN PERMANENT slettes fra startup-listen??

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 11-05-04 16:10

prøv:

Hvis du har xp:
start > kør > skriv: msconfig > startup > fjern fluebenet fra msn

Mvh Niels
Hvis du windows 2000, så kan denne 'msconfig' downloades dertil, fylder ingenting.

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 110 point
Dato : 11-05-04 16:11

Gå i MSN funktioner-instillinger-generelt- fjern / tilsæt flueben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-04 16:12

Gå til msn>funktioner>indstillinger>generelt>her kan du hakke fra.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 11-05-04 16:16

Tak for svaret olehermann.