/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Avast Antivirus meddelelse
Fra : basil28
Vist : 398 gange
20 point
Dato : 07-05-04 14:59

Warning: antivirus system report

The following message has been detected by the antivirus system The antivirus module has responded with the following error code: 4294967295 ====================================================================

The original message was received at Fri, 07 May 2004 13:17:50 +0200 The message was sent from: "Kandu.dk" <services@kandu.dk> The message was sent to:me@mail.dk

Er der nogen der ved hvad denne fejlmeddelse betyder... har fået den på ALLE indgående mails, skal siges avast er sat til at tjekke min egen mailserver, og det er siden jeg satte den til at tjekke der jeg får denne meddelse på alle mails..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-04 15:49

lyder som en fejl i Avast!