/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Se vedhæftet i Mailen i Outlook 2003
Fra : taliskoko
Vist : 514 gange
150 point
Dato : 07-05-04 11:12

Jeg er netop gået fra OE 6.0 til Microsoft Outlook(OL)2003.

Jeg kunne dog, i den gamle OE 6.0, se de vedhæftede filer i mailen, uden først at skulle åbne filen, hvis det var billeder kunne man ligesom scrolle lidt ned i mailen og se de vedhæftet billeder; Men det kan jeg ikke i 2003, og det pisser mig af... Jeg vil gerne i OL 2003 kunne se de billeder der er vedhæftet filen i mailen, UDEN at skulle åbne filen først.

Er der nogen der ude der ved hvordan, man får programmet til det.???????

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 07-05-04 11:30

Løft blikket, de står i toppen (håber det pisser dig på igen "

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 07-05-04 11:40

Hallo hallo bvh
Du er vist en af dem vi må se at få smidt ud af dette forum, svar ordentligt og brug et andet sprog, ellers er det ud.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-05-04 11:50

Hej bvh.

Jeg tror ikke du forstå mit spørgsmål.

Jeg kan godt se ikonerne for de(n) vedhæftet fil(er); Helt blind er jeg ikke... Men i OE kunne man se de evt. vedhæftet billedfiler i mailen. Og således se billeder, UDEN at klikke på ikonet for vedhæftet fil(er)...

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 07-05-04 12:18

Til rednuf: Jeg synes heller ikke det lyder godt, det var for ligesom reflektere i det sprog spørgeren benyttede.... (er du kun med for at klage?)
Taliskoko: Så ved jeg det ikke. Hvis jeg får tid til at se efter, vender jeg tilbage...

mvh Bvh

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 160 point
Dato : 07-05-04 12:35

Hejsa

klik på Funktioner >> indstillinger >>
sikkerhed >> fjern flueben i "tillad ikke, at vedhæftede filer...."
og sæt markering i " internet zone (mindre sikker men fungere bedre"

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 07-05-04 12:46

Tak for svaret dk.