/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
TDC webmail problemer
Fra : haus
Vist : 996 gange
100 point
Dato : 04-05-04 19:32

Er der ikke nogle som kan fortælle mig hvordan jeg skal sætte min pcer op til at bruge TDC webmail. Når siden www.mail.tdconline.dk kommer frem på min skærm er det en side uden nogen form for grafik eller billeder. Når jeg så logger ind, kan jeg kun se min indbakke, og hele menuen til venstre er væk (skriv ny mail, indbakke, adressebog, andre mailbokse mv.).
TDC sider jeg kan installere Javascript - dog uden at det hjælper.
Jeg har Expolrer 6,0 + XP Prof. Mange tak.

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 04-05-04 19:42

På gamle computere virker tdc-mailen MEGET dårlig..... Hvilken cpu + operativsystem kører du?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 20:36

h-klik på explorer>avanceret>
er der hak i:
Java JIT-compiler........
afspil animationer....
vis billeder...
Emesen.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 04-05-04 22:26

Nu bliver jeg jo meget nysgerrig!!!! hvad hvis der er hak i ! er det forkert ????? Jeg sidder med nøjagtigt samme problem og fik på et spørgsmål om hvorfor jeg havde problemet så blev der svaret at det var noget med Norton og hvis jeg skulle ind på siden så skulle jeg slå firewall og hele skidtet fra! med bævrende hjerte forsøgte jeg mig da jeg modtog ca 1000- 1300 spammails hver dag - Det hjalp ikke!!!!!! sådan en omgang uduelige bonder... der sidder derinde så haus hvis du har snakket med dem på TDC og der er en eller anden knoldesp..... der foreslår ovennævnte så giv dem en hilsen fra mig.

Så der er måske flere end mig der sidder og venter på hvorledes vi skal sætte vores flueben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 22:30

Jeg har hak i disse:
Java JIT-compiler........
afspil animationer....
vis billeder...
og ser TDC mail fint.
Emesen.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 05-05-04 08:49

Hej emesen jeg har en fornemmelse af at fejlen ligger andet sted da jeg har samme fejl på en maskine der kører W2K og på begge maskiner er der flueben i de rigtige felter

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 11:29

Min er også w2k og i både Outlook express og netscape virker TDC-webmail.
Min opkobling er TDC ADSL via LAN-forbindelse med firewall.
Emesen.

Kommentar
Fra : haus

Dato : 05-05-04 20:34

Tak for alle Jeres svar. Desværre kan jeg stadig ikke få det til at virke.... Det er nu heller ikke en helt gammel pcer jeg har (cph XP2100+ / XP Prof). Explorer opsætningen er også ok. Det mærkelige er at jeg kan godt se www.tdc.dk uden nogen problemer, men så snart jeg trykker mig ind på webmailen går det galt. Det er den eneste side jeg har problemer med......... TDC "kundeservice" mumler noget om min antivirus og firewall...... Det hjælper heller ikke. Så Qualiman vi har vist talt med den samme - ha ha. Gode råd er yderst velkommen!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 20:45

Hvad så hvis du går denne vej:
www.mail.dk som bliver til denne http://mail.tdconline.dk/
Altså hvis jeg giver min firewall lov til det.
Norman viruscontrol (med i TDC ADSL løsning) siger:
vil du tillade javaapplets fra "webp 10.mail.tdconline.dk"

Det kan være din viruscontrol siger nej eller du har kommet til at sige nej og den husker det.
Emesen.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 06-05-04 09:12

Ja men når man prøver at slå firewallen fra så skulle der være fri adgang! Det er der bare ikke!! men hvorledes er det kan firewallen i XP ligge og lave lidt skidt i det??

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 06-05-04 10:11

Nogle viruskontroller kan nulstilles så man igen skal tillade hver enkelt side efterhånden som man besøger dem. Det er jo sådan at viruskontrollen husker din tilladelse - så har du sagt nej vil den ikke spørge igen.
Bare en mulighed.
Eyvind/Emesen.

Kommentar
Fra : haus

Dato : 06-05-04 11:35

Nu virker det sgu..... Problemet er bare at jeg aner ikke hvad jeg har gjort Jeg mener dog at jeg fik slette alle mine cokkies, og det hjalp. Derudover var min firewall ikke sat op til at acceptere javaapplets (hvad det så end er). Men hvad det lige var som hjalp, det aner jeg ikke. I skal alle have tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : haus

Dato : 06-05-04 11:38

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-04 11:39

Det var javaapplets den manglede for at kunne se hele TDC siden.
Eyvind.