/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
er min Platy gravid?
Fra : Niqo
Vist : 2999 gange
20 point
Dato : 04-05-04 08:59

hey .

hvordan kan man se om min hun platy er gravid? det er en orange en .

hilsen niqo

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 04-05-04 09:05

Det at se om en Platy er gravid er let, den skal være tyk, og så bliver den mørk på maven foran og omkring gattet, en platy er gravid 3-5 uger afhængig af fiskens størrelse og vandtes temperatur. En Platy få vel mellem 5 og 45 unger afhængig igen af fiskens størelse. Fødekasse, det er nødvendig at du bruger en fødekasse, da dine Scalare er Cichlider og de spiser dine platy unger.

VH
Lyhne1