/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
lufthavn lyde ??
Fra : delip
Vist : 1530 gange
100 point
Dato : 02-05-04 13:08

hej er der nogen som kan hjælpe mig? jeg mangler nogle lyde fra en lufthavn som fx kunne være ¨welcome to copenhagen airport Please go to Terminal 2¨ osv d r til et projekt det hvis man kunne downloade lydne så ku det være nice håber i ka hjælpe mig TAK

Kommentar
Fra : jcd

Dato : 02-05-04 13:44

Jeg har søgt på www.google.dk og fundet en masse lyde.

Du skal bare skrive "Airport sounds"

Så kan du selv downloade dem du skal bruge.

MVH
JCD

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-05-04 13:50
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-04 15:55

Tag dog til nærmeste lufthavn med en Mp3 optager

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rocky_balboa