/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
opslag i KB, Viborg søges
Fra : brittahinz
Vist : 569 gange
260 point
Dato : 26-05-02 09:05

Findes der en venlig sjæl, der kunne foretage et opslag i KB Viborg
viede i Nødager kirke 28 oktober 1905,
Rasmus Thykjær Nielsen og Maren Rasmussen,
hvor er Maren født, og hvem var hendes forældre?
Jeg er villig til at hjælpe, med noget tilsvarende i København.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 03-06-02 21:20

Hvis du ikke finder en venlig sjæl, kan du få en privat slægtsforsker til at slå op for ca. 117kr pr. time - og det tager formentlig ikke en hel time.
Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : brittahinz

Dato : 04-06-02 07:20

Ja, den mulighd er der jo, men jeg tager selv derover i Juli måned. Jeg ville nu aldrig selv tage penge for at hjælpe andre med en enkelt oplysning.

hilsen Britta

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-06-02 07:55

Er du stadigvæk intereseret i et opslag ?
Jeg skal på landsarkivet i morgen (12 juni) ?

Lisbet

"brittahinz" <brittahinz.news@kandu.dk> wrote in message
news:hK%H8.6455$N46.323089@news010.worldonline.dk...
> Findes der en venlig sjæl, der kunne foretage et opslag i KB Viborg
> viede i Nødager kirke 28 oktober 1905,
> Rasmus Thykjær Nielsen og Maren Rasmussen,
> hvor er Maren født, og hvem var hendes forældre?
> Jeg er villig til at hjælpe, med noget tilsvarende i København.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : brittahinz

Dato : 11-06-02 12:35

Ja, tak, det lyder godt.

hilsen Britta

Kommentar
Fra : brittahinz

Dato : 29-06-02 08:17

Jeg har fået en mail, fra "kandu" at der er en dame, som har nogle oplysninger til mig, men
hun har ikke min e-mailadresse, og jeg kan ikke sende til hende, det kommer retur,
med besked om, at adressen er forkert.

venlig hilsen
brittahinz

britta.hinz@mail.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : buu2211

Dato : 13-07-02 21:42

Hej Britta.

Jeg er måske en venlig sjæl.
Jeg vil ihvertfald gerne hjælpe dig i Viborg, jeg mangler lidt oplysninger i København.
Håber vi kan hjælpe hinanden.

Venlig hilsen
Christina

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 260 point
Dato : 14-07-02 02:01

Hej Britta,

problemet med Lisbet Sortkjær, er at hun har skrevet fra nyhedsgruppen "dk.videnskab.historie.genealogi", folk fra nyhedsgruppen ka' ikke læse de indlæg der er skrevet herinde, ud over det første spørgsmål der er blevet skrevet, eller der er andre fra nyhedsgruppen der har svaret... eller hvis du trykker på "Skriv til nyhedsbruger" ved siden af "kommentar fra nyhedsbruger"...

men hvis du stadig vil i kontakt med hende, ka' du jo prøve at skrive til hende... ellers ka' du slå hende op ude på teledanmarks hjemmeside i navnebogen...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : brittahinz

Dato : 14-07-02 10:06

Hej alle der har svaret mig.
Jeg har fået kontakt med Lisbeth Sortkjær, og har fået de oplysninger jeg søgte.
Jeg vil gerne hjælpe Christina med at søge på noget i København.
Skriv til mig hvad det er du søger.

hilsen Britta

Kommentar
Fra : buu2211

Dato : 14-07-02 21:33

Hej Britta

Tak fordi du vil hjælpe mig. Kan jeg evt. få din mail adr.?

MVH
Christina

Kommentar
Fra : brittahinz

Dato : 15-07-02 07:06

Hej Christina

Min mailadresse er

britta.hinz@mail.tdcadsl.dk

hilsen Britta

Godkendelse af svar
Fra : brittahinz

Dato : 15-07-02 08:00

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-07-02 11:16

Hej Britta,

øh... tak... Men det var jo kun en kommentar og jeg hjalp jo ikke med noget mht. Rasmus Thykjær Nielsen og Maren Rasmussen... som du spurgte om...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : brittahinz

Dato : 15-07-02 11:33

Hej Strarup

Nej, men jeg har fået svar på mine spørgsmål, du fortæller
dog, hvorfor man ikke kan skrive direkte, og det er jo godt
at vide.

mvh

Britta

Kommentar
Fra : brittahinz

Dato : 19-07-02 10:33

Hej Christina

Jeg mangler din e-mailadresse, hvis jeg skal hjælpe dig med arkiverne i København.

Hilsen britta

britta.hinz@mail.tdcadsl.dk