/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Groupcare.dk, alternativer til
Fra : Leo.pedersen
Vist : 626 gange
50 point
Dato : 29-04-04 09:12

Hej

Jeg bruger www.groupcare.dk, men er lidt træt af at det koster penge (nogle gange).
Kan godt lide faciliteterne, bl.a. åben/lukket gruppe og kalenderaftaler m.m.
Har hørt at www.yahoo.com og www.jubii.dk har tilsvarende funktioner, men har ledt uden at finde dem.

Er der nogle som kender et godt alternativ til www.groupcare.dk, med følgende minimums specifikationer:

Der skal være mulighed for at "lukke" for medlemmer, så man skal inviteres ind.
Gratis
Kalenderaftaler med påmindelser via e-mail
Helst på dansk - hvis engelsk, så skal den være let at gå til.
Synlig medlemsliste
m.m.

På forhånd tak

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-04 09:46

www.sol.dk har groupcare, hvordan det kører, betingelser o.s.v.
aner jeg ikke. Du kan jo undersøge.

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 29-04-04 10:24

Hej

Den groupcare.dk man kommer ind på, via www.sol.dk er den samme som www.groupcare.dk, dvs. den koster penge. (nogle gange).

Er der andre som har nogle forslag?

Hilsen

Leo

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 10:54

vil du oprette dit eget forum? så kig her: www.phpbb2.dk det kan være det var en idé?

Godkendelse af svar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 09-07-04 00:48

Tak for svaret Teil.

Idet der åbenbart ikke er noget godt alternativ, så får du point, selv om du anbefalede den samme som jeg bad om alternativer til.