/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OPEN GL ??
Fra : cccf
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 28-04-04 18:32

Jeg hat fået et spil som ikke vi fungere fordi den siger "kan ikke loade open gl. subsystem .
Hvad vil det sige ??hilsen cccf

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 28-04-04 18:43

open gl er en grafik standard! Hvad hedder dit grafikkort?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-04 18:44

Nogle gange kan det hjælpe at downloade og installere de nyeste drivere til dit grafikkort

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 28-04-04 19:44

Hvis du har et Nvidia grafikkort ligger der en driver på Windows Update som skal hentes før du kan spille computerspil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-04 21:11

OpenGl ? Læs her : http://www.opengl.org/

Det er en åben industristandard for grafik software. Alle grafikkort bør overholde denne standard. Mange 'extra' funktioner er dog lagt ind i producentens egne specifikke drivere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 29-04-04 07:51

Det hedder:
Nivada geforce 2 mx/mx400
cccf

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 29-04-04 10:50

Jeg har fået det til at virke.
Jeg havde en Aopen VGA Graphic Accelerator CD den installerede jeg, og så virkede det.
Venligst cccf.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 29-04-04 10:51

Tak for svaret tedd.