/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
spisested roskilde
Fra : xtx
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 27-04-04 23:02

hey!
er der nogen som kender et ultra billigt spisested i roskilde.. det må gerne være hyggeligt.. (jeg taler lige over mc donalds billigt).. findes det?
MvH xtx

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 27-04-04 23:27

Jeg har ikke selv spist på restaurant i Roskilde, men dette ser da både hyggeligt og billigt ud

http://www.osip.dk/osip.htm

Her er en oversigt på spisesteder i Roskilde her http://www.roskilde.dk/hotel.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-04-04 00:50

Personligt kan jeg godt anbefale Osip i Roskilde, det er som beskrevet et hyggeligt sted nede ved Rådhuset.
Jeg har da også prøvet andre spisesteder Prindsen, men her skal du have tegnebogen i orden.
Du må ikke forvente nogle steder til priser a la Mc Donald, de findes ikke i Roskilde, med mindre du altså tager Mc Donalds i Roskilde.

Men Opis hører til blandt de "billigste".

ellebye

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 28-04-04 08:47

Prøv Jægerhytten i gågaden. Har prøvet deres jægergryde, der bare er så god.
Torben

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-05-04 00:58

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden.

Mvh
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 29-05-04 11:18

Tak for svaret ans.