/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP install
Fra : eddie_skov
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 26-04-04 08:45

jeg er ved at genistallere mit xp proff og nu får jeg en meddelse der siger : Programinstallationen har ikke bestået den test til kontrol af kompatibiliteten med windows xp der kræves, for at produktet kan bære windows-logoet.

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 26-04-04 08:54

Det betyder normalt kun, at Microsoft ikke har certificeret denne hardware.
Du kan roligt fortsætte med inastallationen. Det er altid gået godt hos mig.

Venlig hilsen
Jørgen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-04 09:00

Det vil jeg også sige bare kør videre
Mvh Sune

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 26-04-04 09:15

Det har jeg så gjort - der popper så en fejlmeddelse op der sir :generic host process for WIN 32 har fundet en fejl..

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 26-04-04 11:11

Hvis du møder driverkompatibilitets problemer vil jeg foreslå, at du i første omgang springer installationen af driveren over. Hvis du har onboard enheder kan disse deaktiveres i BIOS opsætningen og man kan vente med at installere kort, så du kun har drev og grafikkort. USB enheder skal heller ikke tilkobles. Når du så har fået din Windows op at køre kan du montere/aktivere enhederne og installere drivere en ad gangen.
Ofte sker der ikke noget ved at køre løs, men du kan være uheldig, at en driver får windows til at komme med STOP fejl, og så er den langsommere metode den bedste og Windows kommer til at køre rigtigt godt.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 26-04-04 11:20

nååå fatter ikke en meter af det hele , så jeg prøver lige at install på ny istedet for at opdatere

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 26-04-04 11:20

nååå fatter ikke en meter af det hele , så jeg prøver lige at install på ny istedet for at opdatere

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 26-04-04 11:20

nååå fatter ikke en meter af det hele , så jeg prøver lige at install på ny istedet for at opdatere

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-04-04 11:30

Du er da velkommen til at udbede dig mere forklaring

Godkendelse af svar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 21:11

Tak for svaret BjarneD.