/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tyveri
Fra : oleo1
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 25-04-04 14:38

Fjerner alt denne opmærksomhed ang. brylluppet d. 14/5 ikke øjnene fra at kongehuset har opnået sin rigdom på terror og undertrykkelse af den danske befolkning gennem 100vis af år , og burde Magrethe ikke abdicere og levere tyvekosterne tilbage til deres retsmæssige ejere, nemlig den danske befolkning!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 14:40

Hvad er dog det for en gang ævl.........

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-04-04 14:40

Den danske befolkning har jo genne mtiderne haft mulighed for at stemme på de partier der vil indføre en republik, og dermed få taget skridt til at nedlægge kongehuset.

Men den danske befolkning har alligevel valgt at beholde kongehuset, måske udfra betragtninger om at kongehuset er en bedre markedsføring end eksempelvis en præsident vil kunne skaffe.

Endvidere mener jeg da ikke det danske kongehus har hørt til blandt de mere diktatoriske af slagsen hvis vi sammenligner os med den øvrige verden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-04 14:43

..............NEJ...............

Hilsen skabsroyalisten.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 25-04-04 14:43

åh nej ikke endnu en uden eget liv og der for lever andres.Det vidner virkelig om lav intilligens

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-04-04 14:44

oleo1

Vi er jo flere med indlæg, så hvem var den sidste til, og hvad betød den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 14:47

Jeg lever da med sikkerhed mit eget liv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-04 14:47

Det er nok min inteligens der tales om, for den er ikke så høj.
Men jeg har det fint med det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 14:51

Hvem skulle kongehuset i øvrigt have undertrykt de sidste par hundrede år?

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 25-04-04 14:52

alle som falder bagover af benovelse når talen falder på hælerne fra Amalienborg .
Der tales også om at det danske kongehus ikke hørte til de mere diktatoriske, findes der noget som et lille mord???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 14:55

Du må sgu forklare dig lidt nærmere og stedet ikke bare slynge en sådan gang bras ud.

Er det middelalderen du snakker om?

Har du været nedfrosset?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-04-04 14:56

Oleo1

Du gør dig til talsmand på den danske befolknings vegne

Det gør jeg så også, omend jeg forsøger at proppe lidt faktuelle oplysninger med i min argumentation.

Dernæst reagerer du ved at angribe intelligensen på den formastelige de rvover at sige dig imod, uden i øvrigt at kommentere indlægget.

Jeg tænker.... Hvem er det mon der har et intelligensproblem, og nævn så lige et styre som ikke igennem tiderne har været nødt til at dræbe for at opretholde orden.

I øvrigt har Kongehuset jo i de sidste mange år (jeg gætter på at det er i mindste hele din levetid) ikke haft indflydelse, eller for såvidt mulighed for at stjæle eller undertrykke nogen som helst.

Så hvad med om vi også går til angreb på Sverige og forlanger Skåne, Halland og Blekonge overdraget omgående, vi er jo de retmæssige ejere som du sikkert ville udtrykke det

Kommentar
Fra : Hvakandu

Dato : 25-04-04 14:58

oleo1

Din grammatik, staveevne og tegnsætning vidner nu ikke om speciel høj intelligens - Nu hænger dette ikke nødvendigvis sammen, men dit budskab taget i betragtning, sammen med førnævnte.... tjaeeee - så føler jeg mig temmlig overbevist om, at du kort og godt er snotdum.

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 25-04-04 15:03

Hvakandu- intet

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-04-04 15:04

>>oleo1

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-04-04 15:04

oleo1

Der er jo en vis risiko for at blive modsagt når man åbner en tråd herinde, hvis ikke du kan tåle det skal du måske undlade det i fremtiden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 15:06

Vedkommende er bedre tjent med at blive væk.

Det login er der nok ikke nogen der tager alvorligt.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-04-04 15:09

Og for lige at sætte tingene på plads, så ejer staten faktisk alle kronjuvelerne.

Og for at sætte tingene endnu mere på plads så er det danske kongehus et at de "fatigste" af alle. Så hvis du ellers vil udtrykke din harme så kig dig lidt mere til venstre helt over til england som er et af verdens "rigeste" kongehuse.

Og hvad ønsker du så i stedet for? En diktator??, en præsident alla Buch??, tror du han er billegere at "have på kost".

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 25-04-04 15:12

er i alle lige så indskrækede som refi at i ikke kan se hvordan i bliver taget ved næsen??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-04-04 15:14

oleo1

Af hvem?????

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-04-04 15:15

Hvis du spørger så direkte så ja. Og heldigvis for det.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-04-04 15:18

Tjaaa---noget indskrænkede er vi jo nok, men så er det da godt er der er genier som oleo1 der kan lede os på rette vej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 15:18

Min næse fejler ikke noget - så hvad er logikken?

Accepteret svar
Fra : ting27

Modtaget 60 point
Dato : 25-04-04 15:19

ned med kongehuset!!! Ned med kirkerne!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-04-04 15:20

Logikken er at der ingen logik er. Det er da logisk ikke ?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-04-04 15:24

nej.. Det er ikke logisk!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-04-04 15:32

Ting27, da du tilsyneladende er den eneste der alligevel kan komme i betragtning til pointene med dine delte holdninger, som jeg personligt absolut ikke hverken kan eller vil stå inde for, så fjerner jeg lige fluebenet.
Det er vist det tåbeligste indlæg jeg indtil nu er stødt på.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 25-04-04 15:36

Citat
Fra : oleo1 Dato : 25-04-04 15:12

er i alle lige så indskrækede som refi at i ikke kan se hvordan i bliver taget ved næsen??

Jeg må være meget indskrænket, og er tillige overbevist royalist. Men det har jeg det fint med.

Godkendelse af svar
Fra : oleo1

Dato : 25-04-04 15:36

Tak for svaret ting27.
når dagen kommer er vi mange!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 15:39

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-04-04 15:39

Vi er meget indskrænkede her, oleo1, forklar os hvordan vl bliver taget ved næsen, brug nogle argumenter, påstande der ser ud som taget ud af den blå luft gør ikke indtryk på folk på vores inteligensniveau, kom nu med et enkelt argument for dit synspunkt!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-04 15:42

Problemet med såkaldt valgte topfigurer er jo den korte tid de er på toppen.
Med et kongehus er det et fast holdepunkt uden skelen til eksisterende politisk styring.
Tænk hvor meget en enerådig President/diktator/formand/religiøs leder kan lave inden vi når at stoppe det.
Emesen.
PS. oleo1>Det er da et morsomt påhit med din provokation - hvorfor vil du ikke skrive fra din sædvanlige profil.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-04-04 16:10

Det kommer vist til at knibe med deltagere i den revolution, når dagen kommer.
mvh
binky

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 16:22

1 - 2 - mange

Så man ved aldrig

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-04-04 16:27

hvad snakker vi om? Jeg bliver hjemme i min lejlighed.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 16:33

Tja - der røg mange

Så er der nok kun to

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-04 16:46

Jeg vil godt deltage i sådan en revolution - er det med kaffe og kager
(ej intelligent)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 16:50

Det tror jeg sgu spørgeren er for nærig til - det ville jo stride mod principperne.

Måske gi´r HKH Margrethe.

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 25-04-04 17:56

refi, bløder du stadig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 17:58

Ja Ja - er jeg såret?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-04-04 18:05

i skal ikke tro at jeg skal dettage i noget.. Det er jeg fandme for asocial til.. Jo.. Jeg vil overveje det hvis jeg kan gøre det bag computeren.. Men en glimrende måde at skaffe nogen lette point på...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-04 18:38

Ting27 > .............Dovne revolutionisk.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-04-04 19:16

hør her!!.. Jeg er ikke imod noget som helst.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-04-04 01:40

emesen> Du tager fejl.. Jeg havde bare lige lysten til at provokere jer lidt.. Det er skægt, og det virker vist også på dig! :0