/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Uroligheder
Fra : molokyle
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 25-04-04 09:11

Det er idag en Frk. Urolig dag !!! Hun fylder mange smukke år, så jeg vil bare lige ønske hende tillykke, tillykke, tillykke, med dagen. Hun har godt nok bedt om en Kandu.dk fri dag (..forstå det, hvem der kan ? ), men så læser hun nok denne tråd imorgen aften.

Kære veninde; du har været så sød det sidste år, at det gode vejr kan nå fra Wester Bronx og helt her ud på Ama'r

Glæder mig til at komme på besøg og drikke din sprut

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-04 09:41

Det lyder da til at frøkenen er mindst 501 point værd.
Og så, på sådan en rolig søndag.
Natmaden.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-04-04 10:28

hej molo

kandu fri dag kan man sagtens molo måge

et stort tillykke med dagen til hende her fra

tutfis

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-04-04 11:02

Frk. Uro skal også have et stort tillykke herfra, men ønsket om en rigtig god dag

// Toupie

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-04-04 11:17

Og mere

til frk.uro

The1best

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-04-04 11:23

og endnu mere

til frk. Uro, der kan ikke ha' været så mange uroligheder med det vejr det er i dag,
endnu engang

//bentjuul

Kommentar
Fra : uro

Dato : 25-04-04 11:31

>Tusinde tak
Helt kandu fri bliver dagen ikke, men the1best skulle lige tjekke sine mails før jeg fik lov. Jeg blev sat til at smukkesere mig imens hun var på nettet.
Men jeg skal da lige se om der er nogle der her sendt mig føselsdags mails.
Men jeg siger tusinde tak for alle hilsnerne og logger mig på senere hvis jeg har noget sjovt og spændende at berette.
fødselaren uro

Accepteret svar
Fra : uro

Modtaget 50 point
Dato : 25-04-04 11:38

det er jo min fødselsdag så hvem ved hvad dagen bringer. Frk uro

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-04-04 12:17

1.000 X med de fyldte år...... Ønsker dig en god dag med masser af vejr

Mordex.

PS. Pas på Molo efter spritten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-04 18:33

Ja... . jeg kom hjem i et stykke...

Jeg overlever nok

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-04 20:26

Dine første 'SUPER' point uro ???

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 25-04-04 20:40

>molokyle

Overlever du eller over du ikke ?

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-04 20:57

Jeg er sgu da en overlever ; Læs : OVER-LEVER

Ps. Tak for en hyggelig eftermiddag. Jeg glemte (..som sædvanlig !!) min tobak og rulle-hejs

Hold da K... , hvor her lugter herhjemme i hytten af Gl. Mand = Cerutter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-04 21:32

Nope.... bevis det Quereny

Når Kandu.dk's 'nye' version kommer ...sooner or later, bli'r det slet ikke muligt at give hinanden point i smalltallk

Vi er nogen der ser frem til dette !!!

Ps. ur(t)ro -> Pas nu på hvad the1best laver! ...Nåeh.. , men jeg havde lige penge + tomme flasker nok ti,ny tobak og rulle hejs (..hvisker : ...og en FF )

Skål og go'nat </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-04 22:05

Jamen , jeg har da intet imod at Kandu.dk snupper 50 point fra mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-04 22:06

..eller 500 ..eller 1000 ..eller 10.000

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 26-04-04 09:50

> utroligt,
men jeg overlevede og blev et år ældre og smukkere.
En smule tømmermænd men de går vel over i løbet af dagen. Jeg har nemlig taget en feriedag. frk. uro

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 18:43

> jeg har glemt at sige tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 19:05

Velbekomme uro og selvtak

</MOLOKYLE>