/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Runtime error når jeg vil sende en mail.~
Fra : goman
Vist : 247 gange
50 point
Dato : 24-04-04 13:03

Får følgende fejlkode når jeg vil sende en mail i outlook express.:

Runtime error
programmer\panda software\panda antivirus\pavproxy.exe
abnormal program termination

har netop installeret panda titanium i håb om at det hjalp..havde lignende problem da jeg brugte norman antivirus...

hjæææælp..... c",)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 13:09

Er det en alm. tekstmail du prøver at sende eller er der billeder og vedhæftede filer?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-04 13:11
Kommentar
Fra : goman

Dato : 24-04-04 13:21

til refi..

helt alm.tekst..

til tedd..
har lige scannet hele pjuteren med pandaen...den skulle være clean..!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 13:45

Grunden til mit modspøtgsmål var blot at det jo kunne være din sikkerhed er sat for højt da det samme tilsyneladende sker i forskellige anti-virusprogrammer.
Prøv liga at tjekke dine indstillinger igen.

Kan du modtage mails uden problemer (det ser det jo godt nok ud til siden du svarer her) ?

Kan du sende normalt hvis du deaktiverer dit virusprogram ?

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 24-04-04 13:54

følger glad med i hvordan man løser de forskellige ting. da jeg selv er nybegynder.
har ikke ret meget forstand på det endnu- så held og lykke med dette spørgsmål

Kommentar
Fra : goman

Dato : 24-04-04 13:55

refi.. yepz..modtager mails godtnok....prøver at deaktiverer antivirusen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-04 13:58

Ok! Tror det er outlook express det er galt med så. Tyder på at anti-vira programmerne har besvær med deres plugins til OE!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 14:01

"tedd"
Absolut en mulighed.

Men med 2 forskellige anti-wir ??????

Alternativt kan selvfølgelig prøves et andet mailprogram.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-04 14:01

Du kan jo prøve at smide en hijackitlog ind så arlet kan kigge på den?

Kommentar
Fra : goman

Dato : 24-04-04 14:02

nu har jeg lige prøvet at sende med virusprogrammet lukket....samme problem...men en anden fejlkode..nu hedder den:runtime error....programmer\outlookexpress\msimn.exe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-04 14:05

prøv lige at gå ind på www.spywarefri.dk og kør deres online spyware tool. Og hent så hijackit ved samme lejlighed og kør det og send en logfil ind! tror du har noget snavs!

Kommentar
Fra : goman

Dato : 24-04-04 14:08

hi tedd....har pestpatrol på pc'en og den kan ik' finde nowet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 14:08

Ok - så er din express defekt.

Prøv at opdatere din outlook express og se om der mangler nogle opdateringer

http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-04 14:09

Derfor kan du jo godt være blevet hijacked!!

Kommentar
Fra : goman

Dato : 24-04-04 14:10

d prøver jeg så.....foreløbigt tak herfra til jer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-04 14:13

Du kan jo osse prøve at afinstallere outlook express og geninstallere den. Kontrolpanel > Tilføj fjern programmer > windowskomponenter! Altså hvis du kører winxp

Kommentar
Fra : goman

Dato : 25-04-04 02:53

Har nu prøvet at afinstallere og geninstallere outlook..men det har ikke hjulpet...!!!! Hvad sku' man dog med al den fritid hvis ik' man havde pc.. ????