/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Får runtime error når jeg vil åbne en wo~
Fra : HPKristensen
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 23-04-04 15:33

Jeg kan ikke åbne wordfiler! Jeg får en eller anden runtime error fra microsoft visual c++ library. Den pågældene runtime error har ikke noget nummer, men siger bare _

Runtime error!
Program:C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application´s support team for more information.

HVAD i alverden betyder det? Jeg kan sagtens se worddokumentet inde bag ved, men når jeg trykker OK på det der vindue der melder om Runtme Error, så lukker den også word. Hvad kan jeg gøre for at fjerne fejlen her!? er der nogle der kender den. Jeg har hentet alle MS office opdateringer (Jeg kører MS office 2003).

MVH HPKristensen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 23-04-04 15:41
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-04-04 19:28
Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 23-04-04 19:59

Jeg har oplevet tilsvarende problemer, men jeg kører Word2000. Er det samme procedure?

Som oftest er mit problem dog, at jeg midt i en wordtekst får besked på, at Word ikke har hukommelse nok til at lagre min fil. Og efterfølgende lukkes den ned, når jeg prøver at gemme den. Og Normal.dot skal derefter gemmes påny, men det kan ikke lade sig gøre, så det annullerer jeg.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 20:01

Kunne godt tyde på at din normal.dot var beskadiget!

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 23-04-04 20:05

Er det i så fald nok at fjerne Word2000 for derefter at geninstallere programmet, som er en del Works Suite?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 20:08

Aner ikke hvad der lige er løsningen i dit tilfælde du må prøve dig frem! Du kan jo prøve at slette eller omdøbe normal.dot først, Word vil så regenere en ny normal.dot. Se om det løser dit problem!

Godkendelse af svar
Fra : HPKristensen

Dato : 24-04-04 02:56

Hej tedd,
det første link du kom med, det var simpelthen svaret. Det var sku min Norton antivirus der lavede ballade! Så 1000 tak! Jeg håber at alle i andre også får løst jeres problem! Tak for hurtig og god hjælp!
MVH HPKristensen

Kommentar
Fra : HPKristensen

Dato : 24-04-04 02:59

Iøvrigt, ogaå tak til dig pallebhansen for dine links! Fedt at i er så hurtige og gode til at give den rette hjælp! Det er sku mere end hvad man kan sige om div. latterlige support hotlines!
Så tak til jer!
MVH HPKristensen