/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows XP
Fra : skroeder
Vist : 546 gange
150 point
Dato : 17-04-04 11:45

Hej.

Hvor kan jeg downloade "Windows XP Service Pack 1", bortset fra Windows update da jeg har problemmer med at downloade fra deres side.

På forhånd Tak!

Skrøder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 11:50

Det tror jeg ikke du kan andre steder.
De steder der ellers har den redirecter til microsoft men den vil blive udgivet på CD der kan købes i de fleste komputerforretninger.

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 17-04-04 12:00

jeg har downloaded den over emule og har fået den installeret så det var da en mulighed...

Kuno

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 17-04-04 12:02

kan også bruge andre download programmer.. kazaa og shareaza

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 12:02

Det var da godt nok det sidste sted jeg ville downloade en "sikkerhedsopdatering" - men det er da en mulighed.

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 17-04-04 12:05

søg under sp1 og kør den med dit virus program installer den og søg under opdate i windows for opdateringer for at se om den stadig siger den mangler sp1.. hvis den gør har du hentet noget lort...

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-04-04 12:08
Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-04-04 12:23

hmmm
der linkes til samme side Grrr...........

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp
klik ovre i højre side på "go" efter du har valgt sprog

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 13:13

Hvis du i GOOGLE skriver XP service p 1,er der masser af steder

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-04 16:46

På en af Alt om data CD-rommer er der SP1 til XP.
Jeg kan ikke huske hvilken.
(alle SP1 kontrollerer dit serinummer)
Emesen.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 17-04-04 16:47

Hent og installer Servicepack 1 til XP her:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Accepteret svar
Fra : Nicolaj_Jensen

Modtaget 150 point
Dato : 07-05-04 18:24

Hvis det er et originalt XP du bruger at det bare at køre windows update. Så skulle den røv være barberet! Men det IKKE er en original XP-version skal du ind og ændre produktnøglen. Du skal gøre tre ting: 1. download "Windows XP Pro Serial Key Changer", "WindowsXP Product Key Viewer" og vejledningen "How to update your XP with XP Service Pack 1" gennem et fildelingsprogram. Ved ikke om du kan finde dem via f.eks. Google!!!!

Hvis du allerede har en version af XP - eks. 2000-versionen, vil produktnøglen ikke virke med den nye version, altså XP SP1!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:16

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 05-01-05 01:28

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : skroeder

Dato : 05-01-05 12:05

Tak for svaret Nicolaj_Jensen.