/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Grå Jaco
Fra : TLT
Vist : 5189 gange
100 point
Dato : 17-04-04 00:08

Nogen der ved hvad en håndopmadet grå jaco unge koster, og hvor man evt kan købe en sådan?!!?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-04 00:10

Det er vist noget omkring en 10.00,- Jeg kender en der opdrætter men om han lige har en sådan ved jeg ikke men jeg ved han har unger
Mvh Sune

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 17-04-04 00:11

overhovedet ikke, men jeg ved at der var en bog på bogudsalg, (invertfald i Bog & Idé) der hed "Grå Jaco"

Det eneste jeg kunne byde på...

Lyhne1

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-04 00:11

Ups der mangler et nul der skulle stå 10.000,-

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 06:37
Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 06:46
Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 17-04-04 09:51

hej mine venner gav 9000 kr. for deres så det er der omkring......

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 17-04-04 17:15

jeg har nemlig selv fået et bud på 5500 kr. og jeg synes det er dyrt bare for at få en tam fugl. er der andre knapt så dyre fugle i kan anbefale?

Accepteret svar
Fra : Bekkamus

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-04 17:39

Vi har lige købt en grå jaco i Fakse. Vi gav 5000 kr, men du skal nok regne med en 5000-6000 kr for en håndopmadet. Han hedder Ib og du kan ringe til ham på dette nummer 56714540. Han har også mange andre papegøjer. Ellers kan du gå ind på www.parrot4sale.com eller www.fuglemarkedet.dk

Godkendelse af svar
Fra : TLT

Dato : 18-04-04 23:07

Tak for svaret Bekkamus.

Kommentar
Fra : majasf

Dato : 02-05-04 11:37

Hej med dig
Hvad vil du gi´ for kikki? hun er håndopmaddet og fra oktober 2oo2

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 02-05-04 20:02

Det ved jeg ikke!!! den skal ikke være så dyr som dem de snakker om her?!

Kommentar
Fra : s.kaxe

Dato : 06-07-04 18:58

Hejsa

For det første koster en håndopmadet Gråpapegøje (jaco) mellem 5500 og 6000 kr.
Og hvis man påtænker sig at købe sådan en, så vil jeg anbefale at man læser alt hvad der findes om hold af papegøjer. For det kræver altså en del. At købe en papegøje i en dyreforretning kan absolut ikke anbefales. Du ved ikke hvad fuglen har været udsat for, og hvilket vaner den har eller ikke har. HVis du køber fuglen fra en opdrætter, så er du sikker på at få en ordentlig fugl.

Her er nogle link som er værd at kigge på: www.kaxe.de (En hjemmeside om hold af Gråpapegøjer)
www.igpt.dk (en tamfuglegruppe, for gråpapegøjer)
www.greyparrot.dk (en opdrætter gruppe af gråpapegøjer)

M.V.H Sanne

Kommentar
Fra : s.kaxe

Dato : 06-07-04 18:58

Hejsa

For det første koster en håndopmadet Gråpapegøje (jaco) mellem 5500 og 6000 kr.
Og hvis man påtænker sig at købe sådan en, så vil jeg anbefale at man læser alt hvad der findes om hold af papegøjer. For det kræver altså en del. At købe en papegøje i en dyreforretning kan absolut ikke anbefales. Du ved ikke hvad fuglen har været udsat for, og hvilket vaner den har eller ikke har. HVis du køber fuglen fra en opdrætter, så er du sikker på at få en ordentlig fugl.

Her er nogle link som er værd at kigge på: www.kaxe.de (En hjemmeside om hold af Gråpapegøjer)
www.igpt.dk (en tamfuglegruppe, for gråpapegøjer)
www.greyparrot.dk (en opdrætter gruppe af gråpapegøjer)

M.V.H Sanne

Kommentar
Fra : fuglevidendk

Dato : 19-02-12 22:42

4900 kr se fugleviden.dk der står også hvordan man håndopmader håber det kan bruges