/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Mb pris i DK??
Fra : Cartman
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 19-05-02 10:39

Hej
Jeg vil opgradere min pc (233 mmx/Fic mb/Banshee. Det er vel på tide??
Jeg er meget prisbevist og mener selv jeg har fundet et godt alternantiv til danske forhandlerer i Tyskland. www.mindfactory.de. Tilsyneladende et seriøst firma.
Jeg kan få: Amd. XP 1800+, box, Samsung 256 DDR PC 233 CL2,5, Leadtek Winfast Ti200-Tdh128 128Mb,Seagate ST380021A 80,0 GB og Enermax ER365A-Ve 350W for ialt 659,09 Euro/4901,75 dkr. De samme priser i Dk.iflg. Edbpriser.dk.:6075 besparelse i % 19.3!! Så langtså godt,nu til mit spørgsmål: Jeg kan også købe et Gigabyte GA-TVRXP, det har fået gode tests alle steder, men hvad er prisen i Dk. Jeg har checket Jumbo, det er ikke i deres prisliste. Hos www.mindfactory.de er prisen 132,80Euro/987,75 dkr. Og er det i det hele taget et godt MB??
Saaaa hvaaaad??
Hilsen Cartmann

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-05-02 11:39

Giga bundkortet fejler intet.

Og prisen er også ok, du skal bare tænke på at hvis du køber ind i tyskland og maskinen
skal repareres, hvad så ?

SÅ sparede penge kan her hurtigt blive til flere hvis den skal til Tyskland og repareres.
Og hvordan er de tyske regler mht. til garanti og indlevering ?

Må jeg istedet anbefale dig BJ Trading, jeg har handlet hos dem 6-7 gange UDEN at der
har været nogle problemer.

http://www.bjtrading.dk

held og lykke med den nye maskine

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 19-05-02 12:08

Hej. Tak for Jeres svar.
Til user.Det er rigtigt jeg har stavet forkert, men hvad er prisen i DK?
Til Zonker: Det koster også penge at reurnere defket ting i Dk.
Garantien i Tyskland er den samme som i DK
Hilsen
Cartman

Accepteret svar
Fra : User

Modtaget 100 point
Dato : 19-05-02 12:50

Jeg har fundet prisen, efter lang tids søgen, hos Zitech. www.zitech.dk tryk på bestil katalog, og så kan du som en mulighed downloade det i pdf format og se info om det på side 16. Jeg kan også anbefale deig at snakke med dem, da min egen pc er købt hos dem, og de har sq forstand på det de sælger!

Prisen er i DK 1.445,-

Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : Cartman

Dato : 19-05-02 13:40

Hej User
Tak for dit svar. Fortsat god pinse.
Hilsen Cartman

Kommentar
Fra : wabler21

Dato : 13-12-04 16:26

Du kan gå ind på en god forhandler hjemmeside som hedder http://www.foeniks-computer.dk/default.asp?ilanguage=dansk der er der mange gode computere osv.
Hilsen
\/\/@8|£R