/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjææææææææææppppp.....
Fra : boots
Vist : 571 gange
50 point
Dato : 15-04-04 22:10

Er der ikke en der kan hjælpe mig. Min PC er pludselig begyndt at opføre sig underligt. Når jeg klikker på et ikon til fx word for at åbne skriveprogrammet, åbner det op, men ryger ned i startlinien og kan derfra ikke åbnes. Når jeg trykker på maximer ryger programmet bare ud i venstre side af skærmen og forsvinder. Hvad er der galt??? Jeg skal have skrevet noget men kan ikke åbne programmet. Det er galt med flere programmer, der lider af samme problem. Ellers virker pcén udmærket. Har for nylig installeret ny virusscanner.
Frede

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 15-04-04 22:14

Gå ind på www.McAfee.com og scan din computer for virus gratis, for noget kunne tyde på en virus af en eller anden art.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 22:14

Måske du skulle prøve en scanning hos spywarefri
http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 15-04-04 22:14

Har du opdateret din virusscanner og ikke kun installeret men også scannet dine drev?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-04 08:11

Test også lige for spyware/adware på Sunowitch's link : http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : boots

Dato : 16-04-04 14:58

Har forsøgt begge dele. Intet har hjulpet. Andre forslag???
Frede

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-04 16:26

Jeps. Prøv først at lave en oprydniong i din registreringsdatabase med et af disse programmer :

http://tucows.tdconline.dk/regist95_default.html

Hvis dette ikke skulle hjælpe?

Geninstaller Windows !

Du kan roligt gøre det oven i din tidligere version. Du mister ikke data/programmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-04-04 20:53

Hvad er det for programmer og opfører disse programmer sig ens ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 02:19

Soenne -> Det er programmer til at rydde op i Windows registreringsdatabase : http://www.wintip.dk/9x/tools/regedit.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 18-04-04 22:17

Ups, kommentaren var egentlig ment til boots, hvad er det for programmer der opfører sig sådan, og opfører de sig ens??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:15

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : boots

Dato : 28-04-04 07:08

Har formatteret computeren. Det var den eneste måde jeg kunne løse problemet. Lidt træls.... Tak for hjælpen!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 08:18

Husk at lukke ved at accepter over navnet på der kom nærmest eller med det bedste svar
Hav en god dag
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : boots

Dato : 28-04-04 17:37

Tak for svaret molokyle.