/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
søgefunktion+mapper i xp
Fra : themighty
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 14-04-04 11:58

jeg har et lille problem hver gang jeg dobbeltklikker på en mappe i med venstre museknap åbner den søgefunktionen i stedet for at åbne mappen hvordan kan det være og hvordan klan jeg ændre det++++????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-04-04 12:04

Hejsa

Gå ind i dit kontrolpanel

Højreklik på mus-og vælg åbn

Her går du ind under den fane der hedder knapper-og instiller hvad den venstre museknab skal gøre

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 14-04-04 12:07

har prøvet men under fanen knapper kan jeg ikke indstille den til andet en mellem at skifte mellem højre og venstre musetast. så det virker ikke............ flere svar tak......

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-04-04 12:14

Okay

Er der så en fane der hedder hurtig instilling?

Hvis der er skal du klikke forneden der hvor der står-instillinger for enhed

Så vil der komme en guide frem-som vil hjælpe dig med at instille musen

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 12:14

Tjek dine mappeinstillinger ordentligt.
Tjek din mus.

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 14-04-04 13:03

alt er prøvet der er stadig ingen ændringer....

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 14-04-04 13:09

Prøv det her:Go to Start/Run and type in: regsvr32 /i shell32

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-04-04 13:11

Hejsa igen

Så prøv at højreklikke på denne computer-vælg egenskaber
Vælg fanen hardware-og klik på enhedshåntering
Gå ned hvor der står mus og andre pegeredskaber-klik på plustegner
Så højreklikker du på din mus navn-her vælger du at opdaterer din driver.

Du kan også bare slette den-og så lav en genstart-så vil xp automatisk installerer den igen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-04 14:37

Hvad er det for en mus?

Kommentar
Fra : Boom.dk

Dato : 14-04-04 16:37

Nej, nej, nej! Det er ikke musen der er noget i vejen med!

Du går ind i Mappeindstillinger og klikker på fanen Filtyper så finder du den med ikonet som en mappe (der står (INGEN)) med Filmappe som beskrivelse. Så markere du den, klikker på avanceret... Det er der den er gal... Det skete engang for mig på min Win98 maskine... Kan bare ikke huske præcist hvad jeg gjorde for at få det væk igen... Men det var noget derinde...

PIS!!! Nu kom jeg selv til at gøre det!!! Argh! (Arbejder KRAFTIGT på en løsning...)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 16:42

Hvis det er en XP er det da bare at finde et tidligere gendannelsestidspunkt fra da det virkede.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-04 17:08

Sidste gang jeg hørte om problemet var det nu en rensning af musen der hjalp, men uddyb lige hvad du mener Boom.dk?

themighty Du kan osse prøve under mappeindstilling at sætte til enkeltklik eller dobbeltklik alt efter hvad der er markeret!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-04 17:11

Men du har nok ret Boom.dk
http://www.winhelp.dk/95d14.htm

Accepteret svar
Fra : Boom.dk

Modtaget 50 point
Dato : 14-04-04 19:43

Her løsningen!

Start > Kør. Skriv Regedit og tryk enter. Klik på HKEY_CLASSES_ROOT og find Directory. Klik på Directory. Klik en gang på shell og klik på værdien (Standard). Ret hvad end der måtte stå der til none . Så skulle den være på plads!

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 15-04-04 08:39

perfect boom.dk det var præcis det jeg skulle bruge nu kører musen som den skal igen jeg siger tak og donerer mine point til boom.dk

Godkendelse af svar
Fra : themighty

Dato : 15-04-04 08:39

Tak for svaret Boom.dk. det var sku perfekt...
mvh
themighty

Kommentar
Fra : Boom.dk

Dato : 15-04-04 14:46

selv tak