/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Halloo er der nogen hjemme????
Fra : fridaflip
Vist : 684 gange
1 point
Dato : 11-04-04 11:43

Hvis I har nogle spørgsmål til "Teamet bag Kandu.dk" så er søndag en god dag at sende dem en mail. Hvorfor lige søndag??

Tja, - de sidste mails jeg har fået fra disse underlige amatører, har jeg netop fået på en søndag. De er ganske vist kommet fra denne adresse: Rasmus@Kandu.Dk - men det kan selvfølgelig være, at denne Rasmus har en anden tidshorisont at BESVARE mails efter, idet de sidste mange mails som jeg har sendt til ham, er forblevet ubesvarede - Så gør jer ingen forhåbninger om, at dette besynderlige menneske og folkene bag Kandu i øvrigt gider at besvare noget som helst før det passer dem. De fører sig som altid frem med deres sædvanlige ignorante larmende tavshed, som eksempelvis vindere af deres "månedens præmie" ofte er udsat for.....

”Teamet bag Kandu. dk” vil kort og godt skrupskide på deres brugere, og besvarer mails, hvis og når det passer dem, og tilsidesætter fuldstændig alm. skik og brug, som besvarelse af en forespørgsel til dem via mail må anses for at være, samtidig med at de kager rundt i deres egne regler og administrerer disse, som det nu lige passer dem. Det kalder jeg fan... for en amatøragtig adfærd.....

Hvordan dette harmonerer med hvad de skriver på denne side: http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp har jeg svært ved at se. Jeg har i uddrag citeret fra siden...

Citat
Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros om hvad der er godt, og hvad der kunne gøres bedre tages imod med kyshånd.

Dette er en lodret løgn, og de interesserer sig ikke en dyt for begrebet ris

Citat
Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail.

Halloooo Kandu og Rasmus…. Et par = 2

Citat
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Ja kontaktes, men det bliver for det meste til en monolog

Hold da kæft hvor er det sørgeligt, at Kandu ikke kan finde ud af, at lave et sæt spilleregler som er så enkle, at de selv kan finde ud af dem - Helt ærligt, hvor svært kan det være?? Hvis ikke I magter opgaven, så spørg dog brugerne - På trods af, at der er mange skvadderhoveder på boardet, er der sandelig osse brugere, der ligger inde med en viden, der LANGT overstiger jeres, og som sagtens kunne hjælpe jer til at få Kandu til at fungere.....

Hørte jeg een sige "søndagsgylp"?? Ja, fan... er det gylp, men vær ikke i tvivl om, at jeg mener hvert et ord.....

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-04 11:49

Hvad er der i vejen lille Frida. Hvis du mangler nogen at slås med, så må du da gerne tæske lidt på mig.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 11:54

Det kunne aldrig falde mig ind, at tæske på dig Ems
Du hedder da ikke Rasmus, vel?

Frida...

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 11-04-04 12:02

Der er mange ældre mennesker der har et stort og udækket kommunikationsbehov. Jeg foreslår derfor at yngre og mere mobile mennesker opsøger en ældreorganisation og melder sig som besøgsven.
Hos ensomme ældre mennesker behøver man ikke vente på svar, men det er en fordel hvis man kan lytte. Der er mange interessante mennesker og oplevelser at lære af og om.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-04 12:04

Næ det gør jeg ikke - men du lyder som en der er lidt gal. Og så ville jeg da bare hjælpe.

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 11 point
Dato : 11-04-04 12:06

> Varla

Kald mig dum og slå mig... men jeg fatter ikke en meter... det med de gamle mennesker skriver du fordi??? At Fridapigen skal få sig en ven istedet for at skælde ud på Kandu eller?

> Frida

Kan godt forstå hvorfor du synes "ejerne" bag boardet har en yderst uprofessionel indstilling til deres eget forum...

c",)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-04-04 12:07

Domain: kandu.dk
DNS: kandu.dk
Registered: 2000-09-13

Registrant
Handle: EA2059-DK
Name: Estreet ApS
Address: Klosterparken 22,
Postalcode: 2680
City: Solrød Strand
Country: Danmark
Email: pawel@finkielman.dk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 12:13

>ellebye

Disse oplysninger har jeg allerede, så du havde ikke behøvet at gentage din succes med at smide om dig med data

Frida...

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 11-04-04 12:20

Næh, men du lyder som en der har et overskud, og mange ældre bliver faktisk reelt mobbede fordi de ikke har en person som de kan betro sig til, bortset fra andre i samme situation.
Jeg bruger en pæn del af min tid med at hjælpe folk med hvor de skal klage og hvordan de skal skrive. Derudover hjælper jeg især ældre mennesker når de har computerproblemer. Det er egentligt ret interessant og lærerigt, og dertil lærer man egentligt en masse selv ved dermed at få sin egen situation sat i perspektiv.
Så jeg klager ikke -

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 11-04-04 12:21

Jeg er udmærket tilfreds med kandu, de yder en god service i forhold til det jeg betaler. Derimod er der nogle brugere jeg godt kunne undvære, og som er grunden til at ikke kommer her så ofte.
"-)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-04-04 12:22

Frida du plejer da selv at give andre løsningen på utilfredshed med Kandu: Logud
Den duer måske alligevel ikke?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 12:23

Fint for dig Varla, men jeg har ingen intentioner i den retning. I øvrigt er dette indlæg oprettet i kategorien kandu.dk - og meningen med dette er, at kandu forhåbentlig læser dette. Hvad kan de bruge dine oplysninger til??

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-04 12:26

Udover at du ikke kan komme i kontakt med Kandu - hvad er det så du er så utilfreds med.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 12:29

Rfou og Bjarne
Dette indlæg er IKKE oprettet i smalltalk. Hvis I har et behov for at lufte jeres problemer omkring andre bruger, så opret en tråd med dette formål....Problematikken jeg har stillet for dagen her handler om noget ganske andet, men det kræver selvfølgelig et minimum af intelligens for at forstå

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-04-04 12:29

Jeg kan godt forstå at de ikke gider at besvare dine mails,hvis indholdet er det samme P.. som overstående.

Citat
Kære bruger på Kandu.dk.

Hvis man ønsker et seriøst svar, så er et seriøst spørgsmål et godt udgangspunkt.

Vi er alle klar over, at nogle brugers pli på ingen måde er deres stærke side. De opfatter ikke deres ubehagelig omgangstone, som en begrænsning, som det nu engang er. Derfor oplever vi ofte, at disse brugere ikke er i stand til at forstå, hvorfor de har vanskeligheder med at komme i dialog med andre og opnår de ønskede resultater, herunder f.eks. dialog med Teamet bag Kandu.dk.
For hvilken reaktion forventer man på en henvendelse af typen ”Kandu. Få så fingeren ud! ” og med sproglige guldkorn som ”Det gamle lort I kører med er åbenbart ikke 2 potter pis værd”. Alle er udmærket klar over, at der her er tale om en oprevet persons provokation, men hvis man har tænkt sig at provokere, må man også acceptere at andre ikke ønsker at spilde deres mentale kraft på den slags. For hvad er vedkommende egentlig utilfreds med?
At vedkommende kolliderer tidsmæssigt med f.eks. reindeksering af nogle tabeller i databasen, som vi med vilje har lagt på et tidspunkt, hvor der statistisk set er færrest bruger på systemet?

Eller er det mere det, at man ikke får et svar på sine mails hurtigt nok? Uvidende om hvor stor en mængde mails, der dagligt kommer til kandu.dk og som også har krav på at blive besvaret. Vi syntes faktisk at vores medarbejder gør et godt og beundringsværdig indsats, når man tænker på den kvalitet de fleste mails har.

Eller er det sådan, at det er selve svaret man ikke bryder sig om, hvorefter man bliver ved med at stille det samme spørgsmål? Forventer man da en gentagelse i de uenlige?
Sidst er det set i tråden ”lodtrækning”, hvor man modtog et klart og hurtig svar fra en samvittighedsfuld kandu.dk medarbejder, men da det ikke passede ind i den til lejligheden opstillede konspirationsteori, ja så valgte man at se bort fra det.

Er det den slags seriøsitet man ønsker, så er man helt sikkert bedre tjent med et andet forum. Her på kandu.dk har vi valgt den strategi om, at holde os uden for diverse skænderier, og kun i yderste nødstilfælde at blande os i slaget, typisk ved at fjerne nogle indlæg. Dette forum er for bruger af Kandu.dk, ikke for at manifestere eller promovere det ene eller andet synspunkt fra Teamet bag Kandu.dk.

Vi vil værne om tolerancen, fastholde friheden til at udtrykke sin holdninger, give mulighed for at stille gode og mindre gode spørgsmål, samt give mulighed at diskutere forskellige emner. Men vi ønsker ikke falde ind i provokatørernes snarer og indgå aktivt i nedgørelse af først det ene så det andet. Denne holdning har vi udtrykt i flere omgange her i kandu.dk gruppen, men vi vil på den anden side heller ikke lade provokationer, mangel på pli, samt uhumsk sprogbrug være grundlag for at udelukke bruger fra vores site. Der skal noget andet og mere til, herunder ulovligheder eller opfordring til sådanne.

Tilbage er så spørgsmålet, hvorfor der ikke er ansat flere folk til at besvare mails, læse indlæg og deltage i diverse tråde her på kandu.dk?
Et udmærket spørgsmål! Men nu er det jo sådan, at ansættelse af flere medarbejdere, ligesom udbygning af en server park, kræver en vist form for økonomisk grundlag. Alle ved at banner reklamer er en mulig indtægt kilde for et web site, så lad mig spørge jer, kære Kandu.dk bruger : ”Hvor tit har du været inde på de banner som dette site reklamere med ?” Og hvis du ikke har brugt banner reklamer aktivt: ”hvad får dig så til at tro at andre gør det?” Og så er det jo, at det gå op for nogle, at der her er tale om en næsten filantropisk foretagende, som holdes i live af idealistiske mennesker, ene og alene fordi det ser ud til, at der er behov for et sådanne site. Og vi vil udbygge den og gøre den mere brugervenlig i takt med, at vi mener det er forsvarligt.

Er der nogen som vil ud nu og eventuelt vende tilbage senere, eller som aldrig vender tilbage, er det deres eget frie valg. Det er også i orden med ” Ophørsudsalg”, tænk bare hvor venligsindede de andre bruger bliver, når man vinder månedens gave ved hjælp af den slags point! For det er, set med vores øjne, et uovervejet og tomt gestus. Men giver åbenbart afløb for udefinerede frustrationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Hentet herfra

http://kandu.dk/dk/tip/5144

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 12:29

>ems
Ikke spor andet, men det er så sandelig osse nok.

Frida...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-04-04 12:45

Hej

Jeg syntes at jeg som hyppig læser af indlæg her på kandu lige vil udgyde lidt af mine ubegribelige holdninger

Jeg syntes ikke det er udbyderene af Kandu der ødelægger dette forum, men de mennesker der byder ind med mere eller midre tåbelige indlæg. Jeg syntes dem der ofte bruger Kandu, bør forsøge trække niveauet op på debatterne. Og så lade de små tåbelige pointryttere leve deres eget uinteresante liv. Jeg syntes der er mange gode spørgsmål og mange gode svar at finde her på siden, det er i sig selv grund nok til at jeg læser siden og med mellemrum besvare indlæg. Klap hatte og tumber findes også i samfundet i øvrigt, men dem går jeg bare uden om

Hvad det er for vigtige ting som Kandu skal lave om på, ved jeg ikke helt. Andet end måske dobbelt profiler og karantæne for dårlige stemninger . Men det er jo igen noget med at det gerne skulle være rart at være her på siden. Emneet dobbeltprofiler handler jo på et eller andet plan om misundelse på "urentrav". Men jeg er er da ligeglad med at nogen vinder en DVD, bare jeg kunne slippe for at skulle læse dobbeltprofilers debatfyld og deres uinteligente svar.

God dag til jer alle.
Benjamin

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-04-04 12:45

Fridaflip hvad forkert er der i at minde dig om dine egne anvisninger, og du plejer sandelig ikke at holde dig tilbage fordi et spørgsmål ligger under Kandu.
Jeg syntes da også det ville være rart hvis man kunne få svar når man ønsker det, men med al respekt så har jeg, uden at vide det, på fornemmelsen, at Kandu administrationen modtager mange mails fra brugerne og da dette forum i sin nuværende form næppe er nogen guldgrube er der nok ikke basis for at ansætte personale til, at besvare mere eller mindre seriøse henvendelser. Ikke, at forstå det derhen at din henvendelse ikke er seriøs, hvilket jeg jo af gode grunde ikke kan vide, men generelt betragtet vil det nok også være svært for Rasmus og hvem der ellers tager sig af det, at sortere skidt fra kanel.
seriøs hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 11-04-04 12:50

tænk sig at man gider bruge så lang tid, på så ligegyldigt et indlæg..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 13:06

>BjarneD

Min utilfredshed ang. kandu handler ALENE om det faktum, at de ikke gider besvare mails - ikke spor andet. At du så beder mig logud af den grund, er ikke et særlig gennemtænt svar fra dig - jeg har ikke tænkt mig at forklare jer brugere, hvad det er jeg ikke får svar på - og jeg har BESTEMT heller ikke tænkt mig at forklare Brian, at jeg sagtens kan formulere mig MINDST ligeså korrekt som han, og endda afslutte mine mails med ordene "ha' en fortsat god dag" hvis jeg finder det for passende.

Jeg mener det er uanstændigt ikke at besvare forespørgelser - og finder det yderst uprofessionelt, at de har tid til at gennemgå, hvem der snyder med point og skal hældes ud, men ikke tid til at besvare andre seriøse henvendelser......

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-04-04 13:13

Fridaflip>> Jeg har ikke bedt dig logge ud. Jeg mindede dig bare om din egen anvisning til andre, som jeg finder uhensigtsmæssig og udemokratisk. Det var en reminder til dig om, at du giver andre hug når de er utilfredse med noget, men jeg kunne aldrig, af den grund finde på at så meget som antyde,at du skulle fratages din ytringsfrihed af den grund.

Kan I allesammen have en fortsat god Påske i det dejlige solskin.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 13:30

>BjarneD

Du er som altid enorm tung at danse med. Når/hvis jeg giver andre hug, er det som oftest fordi det drejer som utilfredshed ang. kandu's opstillede regler. Kan man ikke lide reglerne - ja så mener jeg, og fortæller osse gerne, at det står een frit for at fise af. Der er en del brugere herinde, der gerne vil ha' lavet kandu's regler om - og som ikke står tilbage for at gøre sig selv til moderator. Jeg er bekendt med kandu's regler -og er ikke utilfreds med disse, men jeg er fan... utilfreds med, at de ikke "gider" besvare mails.....That's all.......

Frida...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 11-04-04 13:33

Uanset hvad der sker, så forbliver jeg en trofast "kunde" på Kandu !
Man kan jo selv sortere i trådene, og hoppe på hvor debatten er seriøs, og det er langt de fleste debatter.
Ingen er forpligtet over evne, og alle kan jo lære noget nyt. Jeg kan ikke tælle hvor mange "guldkorn" kan har hentet her på Kandu .. men det er MANGE.
Ved blot at læse kommentarerne i denne tråd, fremgår det meget tydeligt hvem der har pli !

> Bjarne D, du skal have en speciel tak fra mig for dine "guldkorn". For andre var det selvfølgelig "barnemad" .. men du skriver et sprog der kan FORSTÅES .. så jeg håber du OGSÅ forbliver en trofast bruger.

Så er det tid til at nyde vejret.
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-04-04 13:40

Guild, jeg takker og bukker, men kunne sagtens finde bedre eksempler end undertegnede, håber da ikke det var ironi.

Frida ingen ironi herfra i dette tilfælde, men provokeret mig det har du.

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 13:45

Aijj hvor fedt Guild, at du gad komme med endnu en kommentar der ikke har en dyt med sagen at gøre. Har du en god eller dårlig oplevelse ang. at få svar på mails til kandu?? eller skulle Bjarnedrengen bare lige ha' lidt ros.

I øvrigt er jeg enig i, at kandu har meget seriøst at byde på, men det var ikke liige det mit indlæg fra start handlede om ...

Og ja - Gu er du provokeret Bjarne, men hold du bare din humor, ironi og sarkasme langt væk fra mig - du tør jo ikke at kalde en skovl for en skovl, og derfor preller din humor som oftest af på mig

Frida...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-04-04 14:03

I min tid på Kandu har jeg vel sendt dem 3-4 mails - og fået svar hvergang.
Så på det punkt har jeg ikke noget at brokke mig over.

Til gengæld er jeg noget utilfreds med deres vilje/evne til at informere brugerne
generelt - fx i forbindelse med den meget (og meget LÆNGE) omtalte
opgradering af siden.

Og det spøjse er, at hvis de havde lagt et tip ud, hvergang tidsfristen
blev overskredet, havde de med garanti kunnet skåne sig selv for en
masse utilfredse mails.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 14:07

"frida"
Jeg kan fortælle dig at jeg kun 2 gange har haft behov for at skrive direkte til kandu, og begge gange fået svar indenfor 24 timer.
Så at man ikke kan få svar forstår jeg ikke.
Nu ved jeg jo ikke hvad din henvendelse har drejet sig om, men det har da forhåbentligt været noget der har krævet et svar fra kandu og ikke blot en form for "udgydelse" du ville af med, for så forstår jeg da godt de ikke "gider" at svare.

En kontakt er altså mulig.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 14:18

>Refi

Jeg har som sagt ikke tænkt mig at gøre rede for, hvad det er jeg ønsker svar på fra Kandu, men jeg kan fortælle dig, at det er serøst og på ingen måde er en form for "udgydelse" som du så flot formulerer det....Jeg kan så få en fornemmelse af, at jeg har stillet spørgsmål, som kan være vanskelige at besvare, men derfor behøver de jo ikke bare at ignorere det

Jeg er helt enig med Rellom. Det er så langt ude, at de ikke informerer brugeren om de såkaldte "omlægninger" Det har minsandten været på tale siden sep/okt og der er ikke sket en fløjtende fis. Først skulle det gå i luften omkring jul - så blev det til efter nytår - og sidst men ikke mindst skulle det så blive i marts.
Det er uanstændigt ikke at være mere seriøs omkring dette - og som Rellom skriver ville de ha' kunnet spare sig selv for mange utilfredse mails, hvis de havde lagt et tip ud til almen orientering........

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 14:31

"Frida"

Det rager jo heller ikke mig hvorfor du vil i samtale med kandu - mit svar var mere af alment betydning.

Nu ved jeg ikke helt hvordan Kandu er bygget op, men jeg har en fornemmelse af at det er frivilligt personale der styrer det.
Det er sikkert også derfor du får breve om søndagen.
Hvis det er ulønnet personale der står for driften forstår jeg godt det kan være svært at følge med.
Jeg tror Kandu er blevet meget mere omfangsrig end man fra start af havde regnet med.
Men jeg giver dig da ret at en lille boks et sted på siden hvor man orienterede folk løbende ville da være en absolut god ide.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 11-04-04 14:34

Hvad med selv at lave et lignende forum, når du finder dette så dårligt.

At skulle forholde sig til brugernes meninger kan jeg godt forestille mig kan være trættende. Det er et frit gratis forum man kan bruge eller lade være.

Jeg kan ikke umiddelbart se, at personerne bag Kandu har nogen form for forpligtigelse overfor brugerne. Modtager de samtidig mail med brok, er det da ikke mærkeligt de ikke spilder tid på disse.

Hvis du har en forklaring på, hvorfor du mener de har nogen form for forpligtigelse overfor dig, vil det da være interesent at høre.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 14:41

> qfha
Læs dog mit indlæg dit fæ.

Citat
Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros om hvad der er godt, og hvad der kunne gøres bedre tages imod med kyshånd.

Citat
Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail.

Citat
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Med disse udtalelser fra Kandu Teamet - er det vel ikke så svært at forstå, men du er måske bare hoppet i tråden uden at "gide" læse hvad det handler om??

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 11-04-04 14:45

Frida..

med fare for at gøre dig tosset, så er her hvad jeg tænker:
hvis kandu's medarbejdere følger bare en smule med hist og pist, så har de nok et indtryk af de mere fremtrædende brugere her på siden. Du er en af dem man lægger mærke til, og det ved du vist godt. Det er muligt at den mail du har sendt til kandu er seriøs og fortjener et svar, men det kan jo tænkes at medarbejderne har et vist indtryk af dig, og derfor generelt ikke tager dig særlig alvorligt?
Jeg må nok sige at det jeg har set til dig herinde ikke har været særlig positivt. Du rakker folk ned så snart du har chancen, det tror jeg ikke man øger sin popularitet på. Jeg tror ikke du er her for at blive alles darling, men hvis man gerne vil have en vis form for respekt og velvilje fra andre, så bliver man nødt til selv at give den også.
Jeg har aldrig kontaktet kandu, og kan derfor ikke snakke med om hvor hurtigt de giver en svar, blot sige hvad jeg tror evt. kan være en forklaring.
Jeg kan forstå at du, og et par andre, selv synes det er vældig sjovt at kaste med mudder, og det er jo så fint, men jeg synes du driver det lidt for vidt, for der bliver da kastet godt og grundigt, også mod folk der stiller seriøse spørgsmål, eller som i hvert fald overhovedet ikke beder om det.
Jeg tror på at du kan tage dette indlæg seriøst, og svare på det derefter, spørgsmålet er bare om du vil?

musenfryd

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 14:58

>Musenfryd

Der skal mere til at gøre mig tosset end en prut fra dig Du spørger om jeg gider svare dig - og svaret er et rungende NEJ....
Min færden her på boardet rager ikke dig, og kan du ikke lide min adfærd kan du jo passende skubbe hjem til dit eget kedelige plagiatboard

Frida...

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 11-04-04 15:03

hehe.. hvorfor havde jeg et håb om andet end ovenstående??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-04-04 15:03

Der er nogle stykker på denne tråd, som intilligensmæssigt ligger lige i det område hvor den selvstændige vejrtrækning er i fare, og at respiratorhjælp burde overvejes. Men selv for disse småtkørende elementer burde det være indlysende, at det er helt normalt at svare på en forespørgsel - når forespørgselen oven i købet er foranlediget af "Kandu Teamet".

At det lykkes de samme fjolser, altså Kandubrugere, at blande alt muligt andet uvedkommende ind i tråden er helt symptomatisk.

Kandu Teamet kan ikke finde ud af deres egne regler, det står lysende klart. De tér sig som en ubehandlet parkinsonpatient med bind for øjnene på en skydebane, når de skal administrere deres regler. Det er fandme sølle - dette specielt til Rasmus på Kandu

Ram

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 11-04-04 15:05

Jeg har tidligere været ansat i en stilling hvor nogle borgere undertiden skrev så mange kværulerende indlæg at det ville være rent tidsspilde at besvare dem alle, måske at besvare dem i det hele taget, i det formålet med henvendelserne uden tvivl var udtryk for at de manglede et eller andet, eller en eller anden at skrive om og med.
Og det var kun sjældent at disse breve gav udtryk for en positiv indstilling til tingene og tilværelsen.

Jeg vil derfor endnu en gang foreslå at overveje en stilling/rolle som kontaktperson. Det vil kunne sætte ens egne "såkaldte" problemer i relief og oftest få een selv til at se hvor ubetydelige ens egne problemer reelt er.

Altså gentager jeg at der sidder masser af ensomme oftest ældre personer som ikke har en computer og internet og dermed kan hælde det altsammen ud over andre mere eller mindre tilfældige mennesker.

Ellers må jeg nødtvungent indrømme at du nok ikke skal holde op med at ryge lige nu.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 11-04-04 15:07

Jeg kan se at nogle åbenbart har fået intelligensbegrebet galt i halsen.

Prøv lige at kikke lidt her:

http://mensa.dk/index.html

Må jeg foreslå at de tager en gratis prøvetest, og dermed have en ide om hvorvidt det kan betale sig at fortsætte til den egentlige (skrappere) test.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 15:11

"Ram2"
Du ved åbenbart noget vi andre ikke ved, så det gør det jo lidt problematisk at svare på problemet.
Som sagt kan jeg godt få svar fra Kandu, så det kan altså lade sig gøre.
Med hensyn til reglerne er det jo kun Kandu der kan svare på hvordan de fortolker dem.
Vi har vist alle forsøgt at forstå hvordan de skal fortolkes, uden at nå til en konklusion.
Så der er vel kun tilbage at lade Kandu gøre som de har lyst til, hvad enten vi kan lide det eller ej.
Der er ingen fortrydelsesret.

Fortsat God Påske.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 11-04-04 15:15

Fridaflip...........nu forstår jeg bedre flippet

Få dog lidt indhold i tilværelsen.
Hvis kandus team kan hidse dig så meget op lider du af ekstrem propertionsforvrængning.

mvh
Fæ'et

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-04-04 15:40

>Refi

Lad os bare få det slået fast, jeg ved meget, som andre ikke ved, men som jeg læser Fridas spørgsmål, er det slet ikke det spørgsmålet handler om.

Hvis du og flere andre gider at nærlæse Fridas spørgsmål, så handler spørgsmålet udelukkende om een eneste ting - Kandu Teamet's evne og vilje til at besvare en forespørgsel, som er fremsendt til dem pr. mail.

Som du kan se i Fridas sp. er der et citatklip, som klokkerent fortæller hvordan Kandu agter at håndtere indkomne mails fra brugerne, og dette overholder de på ingen måde

Så er det fandme ikke for meget forlangt, at de spidser blyanten og svarer, selv om de måske har problemer med at finde et passende svar, som ikke udstiller dem som de idioter de åbenbart er.

ALT andet er pissehamrende ligegyldigt... i denne sammenhæng.

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 15:48

Nej Ram2 - det er desværre ikke ligegyldigt.

Som du kan se af svarene går de jo netop på HVORDAN man skriver til Kandu, og hvis det er i det sprogbrug du selv bruger her, ja så forstår man jo godt de ikke gider at svare.......

"citater fra spørgsmålet"

"disse underlige amatører"
"dette besynderlige menneske"
"Det kalder jeg fan... for en amatøragtig adfærd....."

Man forstår dem.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 15:51

"citat fra kandus egne regler"

Det er tilladt for os at ændre kandu.dk eller hvad som helst på siderne præcis når vi ønsker det. Det er fordi det er vores sider og vi har programmørerne der kan gøre det, så hvis vi vælger at ændre noget, er du også bundet til at følge disse ændringer, når du besøger kandu.dk.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 11-04-04 15:52

Hvorfor er der nogle mennesker som anvender et sprog og betegnelser der umidelbart får en til at tænke på latrinære udtryk, og som stort set kun har nedværdigende udtryk og betegnelser om de personer starter med at være enige i alt hvad der kværuleres over ?
Jeg kender udmærket Fridaflip og ram2, og jeg har da set indlæg fra disse to med en vis grad af positivitet, men det er ikke det de huskes mest for.
De forventer og forlanger. Jeg har skrevet at der findes spørgsmål som enten ikke kan besvares eller hvor man må forvente en længere diskussion om noget der egentligt er ligegyldigt.

Jeg vil dog takke Fridaflip for disse indlæg. De bringer da i det mindste kommunikationen med øvrige brugere højt op i omdrejninger. At det vel for de fleste slet ikke drejer sig om hvorvidt Fridaflip eller ram2 har ret, men reelt mere er foranlediget af tone og sprog i de 2 personers indlæg er så en anden ting, men dog fortsat ganske interessant at se hvordan de reagerer når de ikke bliver hyldet som de sande patrioter og idealister de selv mener at være.

Har Fridaflip og/eller ram2 overvejet om det ikke er derfor de ikke får udelukkende seriøse reaktioner eller indlæg.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 11-04-04 15:58

Mit afsnit blev hakket lidt i stykker, der skulle stå:

Hvorfor er der nogle mennesker som anvender et sprog og betegnelser der umidelbart får en til at tænke på latrinære udtryk, og som stort set kun har nedværdigende udtryk og betegnelser om de personer der ikke starter med at være enige i alt hvad der kværuleres over ?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 16:02

>gfha

Du har ikke fattet en meter af hvad flippet står for og helt ærlig er det ikke mig der er hidset op, men derimod en hel del andre i tråden, som åbentbart har fået ondt i rø... over, at jeg tør sige, hvad jeg mener om kandu's måde at håndtere deres manglende evne til at overholde visse forpligtelser...

Citat
Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail.

De er ikke nået til min endnu - og det er rigtig mange dage siden, at jeg sendte den første gang.....

Skulle det forholde sig, som Musenfryd er inde på, at de ikke gider svare mig, fordi jeg IKKE er kandus "Darling" - tja, så er de da mere amatøragtige end jeg havde forestillet mig. Men jeg kan jo så håbe på, at det kun er på hendes eget board, at der skeles til hvem der fortjener svar på seriøse henvendelser.....

>Refi
Gider du lige?? hvad der står i mit indlæg her - er ikke gloser der er brugt i min mail til kandu. Tænk dig nu om ikk?? - du ved sgu da godt, at jeg formulerer mig anderledes når jeg skriver et indlæg i irritation over dig eller andre - end jeg gør når jeg besvarer noget seriøst - eller alvorligt om du vil, som foregår ude i de seriøse grupper.....

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-04-04 16:02

>refi

Øhhh nu er det i dette tilfælde ikke en mail fra mig med mit formfuldendte sprog, som alle kan forstå, det handler om, og af de "svar" der hidtil for det meste er fremkommet har de ikke en DYT med det oprindelige sp. at gøre... Nemlig KANDUS VILJE OG EVNE TIL AT BESVARE EN MAIL DER ER FREMSENDT TIL KANDU

Og de ER sgu da amatøører - Rasmus ER da et underligt menneske, når han ikke GIDER at svare - og det ER da en amatøragtig adfærd.

Forstod du det nu???? Ellers gir jeg op!!!!

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 16:08

Det forstår jeg godt du gør Ram.

Det gør jeg også.

Fortsat God Påske Frida & Ram og alle i andre naturligvis også.

Må Påskefreden sænke sig over land og by.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-04-04 16:26

Hej

Hvis man mener at Kandu folkne er amatøre og tåber hvad laver man så på kandu det er da ikke forbudt at skive noget andet efter http://

Hvordan skal jeg og andre dog kunne tro at den mail Fridaflip har skrevet til Kand skulle være i andet tonefald end visse bemærkninger i denne følgeton og andre bemærkninger om andre mennesker på kandu?

Hvis vi som mennesker gerne vil behandles positivt, skader det jo ikke at omtale andre med respekt, eller ?

Jeg syntes Kandu er en god og fornuftig side. Hvis det man skriver i mail til Kandu er de vel ikke andreledes end andre der læser og skriver mail. Jeg svare ikke på alt hvad jeg får i min Mailboksen.

Hvad jeg skal mene om årsagen til at der ikke svares på en mail der ikke er fremlagt offentligt er da lidt uproffecionelt.
Jeg vil ikke vurdere andres mail adfærd når man ikke har noget konkret at gøre dette ud fra. Jeg kan mene hvad som helst om mennesker jeg ikke har mødt, men det vil jeg undlade.

Jeg vil da samtidig også sige at jeg både fra ram2 og fridaflip har set mange gode svar og det vil jeg da ikke glemme at rose for.

Hvis budskabet i din mail frida er så pænt som du lægger op til kunne du da indføje den i næste indlæg. Det vil give noget mere objektiv behandling af emnet. Som det er nu handler alle indlæg mere om hvad du syntes om Kandu og hvad andre mener om dig. Hvad andre mener om dig er du lige glad med - og hvad du mner er om Kandu er kandu måske lige glad med (om det hænger helt sådan sammen ved jeg jo af gode grudne ikke). Hvis det er sådan det hænger sammen er stillingen i kandu mod fridaflip 1:1.

Er det ikke en ide at indsætte din mail frida? Bare for at rette lidt op på ventuelle misforståelse.

Men jeg syntes denne følgeton er interessant at følge med i
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 16:42

Nej Benjamin, hvad min mail indeholder rager ikke jer Kun kan jeg sige, som jeg allerede har nævnt, at den er skrevet i et formfuldendt dansk uden grimme gloser. Desuden er det ikke en "brokkemail" hvad mange af jer sikkert tror

At jeg er ligeglad med jeres meninger omkring min person har du da ret i. Desuden er der en tråd, som stadig står åben til netop dette formål
http://www.kandu.dk/dk/spg/33578

Giv dog jeres besyv med, hvis behovet er stort

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 16:44

PS. i øvrigt har jeg kun ydtrykt min foragt for kandu's måde at håndtere besvarelser af mails. Ikke spor andet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-04 16:53

Mit behov er stort

Så jeg vil lige komme med et meningsløst indlæg i denne debat.

Hurra jeg er på Mafiaen fra Ama'r her, skaffet mig et gammelt hakkebræt af en 233 Mhz. 64 Mb. RAM IBM'ER. Så nu er jeg på og overalt 24 timer i døgnet

Kandu.dk 'lovede' ..eller stillede i hvert fald i udsigt at :

"Alt er blevet lettere. Alt er blevet hurtigere med den nye op opdaterede version af ...???" ..som en eller andet hedengangen operativsytem leverendør engang påstod, når man installerede det pågældendende firmas' software.

Hvor bli'r den opdatering af Kandu.dk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-04 16:55

Det er da den 11. idag ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 16:59

jo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-04 17:04

refi -> Tak

Så undre det mig stadig, der ikke er sket ændringer; som lovet af kandu.dk (..indtil flere gange : Ultimo November, medio december, premio februar, medio marts og sidst; ultimo april ???)

Ps. Jeg gider altså ikke finde link's frem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 17:06

Kommer nok i maj 200?

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 11-04-04 17:09

Fridaflip....Hvis du ikke ønsker vore kommentarer, hvad gør spørgsmålet så her på siden????

En gang til....det er ikke os andre der raser, der er nu engang dig. Du er utilfreds med kandus manglende servicering af dig, det har vi forstået, om det er rimeligt eller ikke er ganske ligegyldigt, for som jeg har sagt tidligere; Kandu har ingen forpligtigelser overfor dig eller os andre. Det vil sige du kan hoppe på tungen og mene lige hvad du vil, men du har INGEN ret til at forvente noget som helst.

Så kan vi andre være nok så store idioter når tingene ikke passer dig, men det ændrer ikke ved de faktiske forhold.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 17:20

> qfha
Du har sgu da problemer med at læse Jeg har ikke skrevet, at jeg ikke ønsker kommentar fra hverken dig eller andre. Jeg har derimod skrevet, at hvad du og andre mener om min person er jeg ligeglad med.....Og henvist til en tråd, hvor I frit kan "svine" både Ram2 og Fridaflip til, som I nu lige lyster

Dette handler stadig om, at kandu OPFORDRER os brugere til at give ros og ris - og samtidigt fortæller, at det kan tage op til et par dage, før end de besvarer en evt, mail.....Hvad er det liige du ikke forstår gfha?? Indlægget her handler IKKE om mig, men du forsøger stædigt at få det til det......Sjovt

Frida...

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 11-04-04 17:29

Jo Fridaflip, det handler i allerhøjeste grad om dig. Du udtrykker nogle forventninger til Kandu, som der ikke er hold i.

Da det åbenbart har svært ved at trænge ind, skal jeg gentage, at Kandu har ingen forpligtigelser overfor dig eller os andre.

Det vil sige, at du eller ecco'et Ram kan hoppe på tungen og mene lige hvad I vil, men I har desværre I N G E N ret til at forvente noget som helst.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-04-04 17:32

>qfha

Hold da kæft hvor er du dog ensporet og stupid at høre på - DU fatter IKKE en skid.

Ram

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 11-04-04 18:02

Tja... eller så er måske lige præcis modsat, ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-04-04 18:05

>qfha

Glad for at du med "måske" udtrykker tvivl om dit eget udsagn - Gir' begrundet håb om at du indser din stupiditet

Ram

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 11-04-04 18:12

Frida har et flip, dette må stå klart. At du har en dårlig dag (hvad ved jeg, menstrations smerter eller en mand som er skredet) ska sgu da ikke gå ud over ALLE andre som kommer med sit besyv til dit inlæg, du ligefrem høvler folk ned, med et totalt dårligt sprog - ta`2 panodiler og gå iseng, tal med din arbejdsgiver, eller gå på den slankekur der irritere dig så voldsomt.....kort sagt, gør noget - og spar os andre.

Laurenzio

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 11-04-04 18:22

Laurenzio.....Hørt!!! -og tag så lige ham ram med, som sidder og gnækker i baggrunden.

qfha

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 18:24

HiHi - det kunne være skide skægt at se hvor mange der i grunden har deltaget i denne tråd. Ja for "lur" mig om ikke jeg tror,
at der er et par dobbeltprofiler på spil

Frida har hverken et flip, menses eller en kæreste der er skredet, men jeg skal da love for at jeg er i stand til at folks pis i kog alligevel*LMAO*

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-04-04 18:26

Halloo er der nogen hjemme????"

En ting kan man sige med sikkerhed

Der er ingen hjemme på den øverste etage,hverken hos Ramses eller hans støttepædagog Frida.
Pladsen er simpelthen så trang at intet kan fungere.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-04-04 18:37

Øhh bøhh, jaj ska, støttepædsgog, ehh piller, bla , plejejem, bad, vænner, æhh hææ, kadu, poæng, jaj, ehh, bevis - Æhhh Jaj hedder BrianSnot og jaj synes sæl det går lolitagodt æhhh hwa syns i ander

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 18:39

*LOL* Nu får vi vel lige om snart den med kanariefuglen og trusser

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 11-04-04 18:52

Fridafjols
Var der ikke engang en JENSOLINE der bad dig gå i stalden og lege med noget unævneligt?Du og dit ekko er da de mest egocentrerede og navlepillende personager man længe har været ude for.Hvis meningerne ikke lige falder i jeres lod,kommer latrin sproget frem..Har du nogensinde tænkt på der er børn på linien?Men det blæser du vel på?Er det ikke for nemt når man er anonym?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 19:13

Jo Ole Hermann Du har da fuldkommen ret i at Jens Ole har bedt mig pille i et eller andet ulækkert......Gu' ve' hvorfor??*GG*

Du glemmer forresten at sætte et mellemrum efter komma og punktum - det er der osse en anden Ole herinde der gør......Gu' ve om det er en tendens der er navnebestemt??...

At der er børn som læser mine indlæg, har jeg det helt fint med. Jeg leverer nemlig ikke noget skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, som de snildt kan finde så mange andre steder på nettet....

Frida...

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 11-04-04 19:24

Citat
Rfou og Bjarne
Dette indlæg er IKKE oprettet i smalltalk. Hvis I har et behov for at lufte jeres problemer omkring andre bruger, så opret en tråd med dette formål....Problematikken jeg har stillet for dagen her handler om noget ganske andet, men det kræver selvfølgelig et minimum af intelligens for at forstå

Må jeg minde om at jeg såmænd blot har skrevet at jeg er udmærket tilfreds med kandu og deres service - netop det som fridaflip kritiserer i sit spørgsmål, og forventer at teamet bag kandu læser og tager til efterretning.

Efter gennemlæsning af tråden tør jeg desuden godt sætte navne på de personer som jeg ikke bryder mig om at møde her på kandu. Det er fridaflip og ram2. Deres sprogbrug og bestemmende adfærd er i den grad frastødende og ubehagelig.
Det afholder mig dog ikke fra at følge debatten på kandu, og hjælpe hvor jeg kan eller sige min mening hvor jeg syntes.

Min intelligens eller mangel på samme er udelukkende mit eget problem. fridaflip kan synes om det eller ej. Det er hendes eget problem.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 19:44

Rfou

Du har valgt at se mit indlæg som en generel utilfredhed med Kandu. Det er jo dybt overfortolket, da min utilfredshed kun er møntet på deres manglende evne/vilje til at besvare de henvendelser de måtte få.
Jeg er yderst tilfreds med Kandu i alle andre sammenhænge.....

Det er da utroligt. at jeg skal blive ved med at indsætte de samme citater, men her har du dem igen.

Citat
Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros om hvad der er godt, og hvad der kunne gøres bedre tages imod med kyshånd.

Citat
Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail.

Problematikken her er sgu ikke om du eller andre kan lide mig eller ej. Faktisk vil jeg skrupskide på netop det....UPS!! ( fy Frida, "skrupskide" er ikke pænt at skrive )

Jeg har sendt kandu en mail, som jeg tilsyneladende ikke skal forvente at få svar på. Længere er den ikke Rudolf - at du har valgt det skulle handle om noget helt andet kan jeg ikke tage mig af. Kandu skriver, at der kan gå et par dage før de når til netop min mail - og det må siges at være et falsk udsagn.....That's it.......

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-04 19:50

Måske har Kandu et Fridafilter på deres emailprogram?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-04-04 19:53

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 19:54

Som sagt er der flere andre der godt kan få mail fra Kandu - Du har vel ikke blokeret deres mailadresse?

Ellers kan en tur på www.spywarefri.dk måske klare problemet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-04-04 19:55

Kunne det tænkes at den flippede Frida har overset, at det er Påske, og at der derfor vil være længere ekspeditionstid end normalt.

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 19:58

Næh Bjarne - jeg har skam ikke overset at det er påske. Desværre kom Tedd på banen nu - så der lukkes og slukkes her.

Tak for svaret Chamira.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-04-04 19:59

Måske hun har glemt at komme et frimærke på sin mail ?

Måske hun er kommet til at overfrankere den,så er den nemlig kommet for langt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-04 20:01

Det kan være jeg skal komme på banen noget mere så? Men mit spørgsmål var faktisk seriøst ment Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-04 21:23

..og jeg er her endnu !!

..stadig tynget af denne uvished

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 12:00

Rolling On The Floor Laughing My A.. Off
Var det virkelig årsagen til en permanent udsmidning?!?
Tjah, kandu er en forunderlig verden..eller skal vi sige foranderlig..hehe!!
Ihvertfald er her blevet lidt meget KEDELIGT efter denne tråd..!
Og hvor blev ytringsfriheden dog af?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 13:58

creamygirl -> Skal jeg komme emd et gæt blev udsmidningen effektueret af flere årsager :

1.) ellebye m.fl. klagede til kandu.dk over injurier, æreskrænkelse (..eller noget ?) fra bemeldte personer.
2.) Bemeldte personer tillod sig at kontakte kandu.dk telefonisk.
3.) I Kandu.dk kategorien verserede der et spørgmål, hvor en af Kandu.dk's medarbejdere blev udsat for uklvemsord.
4.) Reglerne siger bl.a. :

Citat
lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale

..hvilket jo er lidt af et definitionsspørgsmål.

Har du lyst til at granske kandu's (..godt gemte) betingelser? Så læs her : http://kandu.dk/dk/beting.asp
Du finder den også aller nerst på siden med meget småt

..pas på creamygirl :

Citat
Hvis du har i sinde at skrive eller sende noget, som du ikke ønsker hele verden skal vide, så lad være med at gøre det på kandu.dk. Grunden til dette er, at alt hvad du måtte skrive eller sende tilhører os. Ja du læste rigtigt, vi kan reproducere det, afsløre, transmittere det, udgive det, sende det til et andet sted, vi kan endda sende det til din mor ( når vi altså har fundet hendes adresse).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 14:13

Samme regler gør, når jeg finder på nogen rigtig smarte programmeringstekniske løsninger, ikke kan bringe dem videre til andre brugere :

Citat
..vi kan bruge enhver ide, koncept, knowhows eller teknologi der måtte komme fra dig på hvilken som helst måde vi ønsker, og det er inklusiv udvikling, fabrikation, markedsføring af produkter eller andre ting.

Ordet er altså frit (...med restriktioner) og man skal heller ikke være så dum at være smart

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 15:09

Jeg ved snart ikke. Jeg har set den tråd hvor der er tale om ærekrænkelse,
men kan ikke med min gode vilje se hvordan kandu skulle kunne blande sig i det..
Jeg læser det som en mailudveksling mellem ellebye og Fridaflip, ergo er det vel ikke kandu´s problem

Hvad mener du med at de bemeldte personer 'tillod' sig at tage telefonisk kontakt?! - er det imod reglerne, og er det noget du ved eller bare gætter dig til?!?

Jeg har kigget på reglerne, og det er rigtigt det er et difinitionsspørgsmål..Hvad jeg derimod ikke kan se er, at de udsmidte skulle have skrevet noget forfærdelig truende, pornografisk, blasfemisk eller lign.. Ergo må Kandu.dk jo difinere at noget af det skrevne i deres 'verden' er skandaløst og ophidsende..Måske jeg så selv bliver smidt ud herfra en dag..

Eneste kommentar jeg har til deres udsmidning er, at jeg synes her er blevet tamt og farveløst uden deres medvirken..Og jeg har så svært ved at forstå der klages over indlæg og tråde..Ingen er vel for pokker bundet fast til deres stol og derved tvangsindlagt til at læse og deltage i noget der falder udenfor deres smag?!?
Ude i samfundet findes der jo også klaphatte og tumper, og her vælger man (hvis man er lidt klog) at vende dem ryggen..JEG GØR i hvertilfælde..!

Du er forøvrigt allevegne Molomix efterhånden som jeg tygger mig igennem disse gl. tråde dukker du op selv om de er blevet lukket..skide hyggeligt..!

Nå, jeg skal lige drikke en humle..abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå...BØVS!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 15:23

Telefonopkaldene er noget jeg har belæg for ..tonen har nok været alt andet end kammeratlig

Alt ialt tror jeg vi er temlig enige

Ja, jeg er allevegne i spørgsmål jeg har deltaget i + et par stykker mere. Jeg går altid ind, når spørgsmålet er lukket og sætter fluebenet og sender en tom kommentar. Så går der aldrig min næse noget forbi.

Bare det var mig der havde et par kolde i køleren, men jeg tror lige jeg smutter ud af huset og henter forsyninger. Jeg må jo snart til at passe min træning

Ps. Du glemte det svære W. Måske derfor jeg altid kun når til X

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:25

Apropos telefonopkald creamygirl; så for der ikke skal opstå misforståelser, så er det ikke de 2 'bemeldte personer' der har foretaget disse ! De 'bemeldte personer' i pkt. 2 refererer i denne sammenhæng til det ovenfor skrevne pkt 1.

Bare så vi har dét på det rene lagen

...og så gider jeg iøvrigt ikke høre mere vrøvl i den forbindelse. Hverken fra den ene eller anden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:25

Apropos telefonopkald creamygirl; så for der ikke skal opstå misforståelser, så er det ikke de 2 'bemeldte personer' der har foretaget disse ! De 'bemeldte personer' i pkt. 2 refererer i denne sammenhæng til det ovenfor skrevne pkt 1.

Bare så vi har dét på det rene lagen

...og så gider jeg iøvrigt ikke høre mere vrøvl i den forbindelse. Hverken fra den ene eller den anden

..må heller skive det 2 gange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:25

Apropos telefonopkald creamygirl; så for der ikke skal opstå misforståelser, så er det ikke de 2 'bemeldte personer' der har foretaget disse ! De 'bemeldte personer' i pkt. 2 refererer i denne sammenhæng til det ovenfor skrevne pkt 1.

Bare så vi har dét på det rene lagen

...og så gider jeg iøvrigt ikke høre mere vrøvl i den forbindelse. Hverken fra den ene eller den anden

..må heller skrive det 3 gange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:25

Apropos telefonopkald creamygirl; så for der ikke skal opstå misforståelser, så er det ikke de 2 'bemeldte personer' der har foretaget disse ! De 'bemeldte personer' i pkt. 2 refererer i denne sammenhæng til det ovenfor skrevne pkt 1.

Bare så vi har dét på det rene lagen

...og så gider jeg iøvrigt ikke høre mere vrøvl i den forbindelse. Hverken fra den ene eller den anden

..må hellere skrive det 4 gange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:25

Apropos telefonopkald creamygirl; så for der ikke skal opstå misforståelser, så er det ikke de 2 'bemeldte personer' der har foretaget disse ! De 'bemeldte personer' i pkt. 2 refererer i denne sammenhæng til det ovenfor skrevne pkt 1.

Bare så vi har dét på det rene lagen

...og så gider jeg iøvrigt ikke høre mere vrøvl i den forbindelse. Hverken fra den ene eller den anden

..må hellere skrive det 4 gange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:26

Hold da kæft Kandu.dk kører skod idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 21:08

Oki - du behøver ikke gentage dig selv igen, igen, igen og igen..
Mener sq ikke, at jeg har vrøvlet, men det har jeg måske?!

De bemeldte er altså ikke Ram2 & Fridaflip..nå!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:26

creamygirl -> Du skal selvfølgelig lige vide (..og andre lige så godt !) at jeg fik en HOTLINE til urostifteren der bad mig præcisere mine påstulater

Gentagelserne er ikke min, men de andres skyld (..læs Kandu.dk's elendige håndtering af brugernes problemer med at bruge boardet her efter hensigten) :

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 21:51

Tak, så blev jeg klogere..igen!
Gu er det dig der gentager dig selv..Tror du jeg er dum Molomix?!?

..må heller skive det 2 gange
..må heller skrive det 3 gange
..må hellere skrive det 4 gange

Jaaaaa - vejen til en "hurtig" løsning (host, host)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 22:00

creamygirl -> Er det ikke det du skriver her ? : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=163383

Se du hellere til at Catmoll ikke går dig i bedene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 23:05

Ææhhøhh jeg er ikke helt med Molo
Hvad er det jeg skriver?! at jeg er dum sådan at date med dig eller hur?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 23:31

Citat
Tror du jeg er dum Molomix

Læs lige den første linje i din egen profil beskrivelse højt for dig selv igen ..igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 23:36

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 23:43

Asavakkit asassara </MOLOKYLE>