/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Online counter
Fra : wisteihn
Vist : 433 gange
500 point
Dato : 11-04-04 10:08

Er der en der kender et godt og gratis program der fortäller hvor mange besøgende der er på en hjemmeside her og nu? Altså i samme stil som den der bruges her på Kandu der fortæller hvor mange Brugere Online der er.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 11-04-04 10:10
Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 11-04-04 10:13
Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 11-04-04 10:17

er det godt nok??

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 11-04-04 10:23

Jeg har program til at se statistik over besøgende per dag/uge/måned o.s.v.
Det er et program til at se hvor mange der er online her og nu og som kan ses på hjemmesiden, jeg søger.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 11-04-04 10:24
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-04-04 10:25

Man skal dog lige sikre sig, at ens udbyder af hjemmesiden, understøtter funktionen, ellers kan det som sådan være lige meget.
Så en god ide er lige at undersøge det.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 11-04-04 10:27

Har du så prøvet det her når det ikke bare er en tæller du skal bruge: http://www.chart.dk/tilmelding.asp?mode=privat

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-04-04 10:58

Hejsa

Her er nogle

http://www.peak.dk/ompeakcounter.htm

En PeakCounter er en gratis besøgstæller. Derudover bliver dit website også vist på PeakCounters toplister.

Du får gratis statistik over følgende:
- Besøg i dag
- Besøg de sidste 7 dage
- Besøg de sidste 14 dage
- Besøg de sidste 30 dage
- Besøg siden tilmelding
- Besøg pr. dag i gennemsnit af de seneste 7 dage
- Hits (sidevisninger) i dag
- Hits pr. dag i gennemsnit
- Hits pr. besøgende
- Besøgende pr. dag de sidste 365 dage

Og denne her med gratis ting til sin hjemmeside

http://teknikogsjov.gilau.dk/webdesign/gratis_tjenester.asp

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-04-04 11:23

De ALLERFLESTE webhoteller har tilknyttet statestik til sin server. Her kan du få oplyst ALT hvad du har brug for ifm. med besøg på dit site.
Der hvor jeg har mine sites "hostet"/liggende (WANNAFIND.DK) har en RIGTIG fin statestik som viser hvilke brugere der har været inde på hvike sider, hvornår, hvorlænge osv. både grafisk og statisk.

God fornøjelse!!!

PAlle Jensen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-04-04 11:30
Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-04-04 11:32

Rettelse

Dette links http://shor.ter.dk/61689430

Dur ikke det var en smutter

Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 13:36

Hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt er det ikke en besøgstæller, men en tæller der viser hvor mange der er online lige nu - er dette korrekt?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 11-04-04 13:46
Godkendelse af svar
Fra : wisteihn

Dato : 17-04-04 13:21

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 13:24

selv tak