/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
antipirat gruppen
Fra : gal
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 09-04-04 18:34

er der en forening mod antipirat gruppen
og har de en hjemmeside

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-04-04 18:44

Hejsa

Prøv her

http://newz.dk/forum/item/19803/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 09-04-04 18:44

Ved det ikke men vi kan da lave en side og en lille online forening.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 18:50

Problemer er bare at det nok er de første computere antipiratgruppen ville kontrollere.

Kommentar
Fra : gal

Dato : 09-04-04 18:55

er du da blevet nuppet

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 09-04-04 18:56

nårh ja....det er der jo nok noget om refi. øgg ups ikke smart

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 18:58

Nej "gal"
Jeg gør i meget men ikke den slags.

Er der da et problem?

Kommentar
Fra : gal

Dato : 09-04-04 19:01

ikke for mig
men for en kammerat som fik besøg i tirsdags
de lånte ca 3500 gb + 2 pcer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-04-04 19:04

Første seriøse Anti-APG forening dannet

PrivateSphere er en nyoprettet dansk forening, der har til formål at hjælpe de mennesker der er blevet snuppet af Antipiratgruppen i forbindelse med bla. de omtalte "julekort".

De vil forsøge at bidrage med juridisk og økonomisk bistand vha. frivillige donationer!

Selve foreningen tager afstand til piratkopiering men mener samtidigt at det er en krænkelse af den private sfære (deraf navnet) når APG vha. p2p programmer tager screendumps af brugernes computere!

du kan læse mere om PrivateSphere

http://www.damageinc.dk/privatesphere

Jeg ved ikke om foreningen stadig findes,jeg kan ikke komme ind på overstående links

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 19:10

3500 GB lyder også af voldsomt meget - det er vist ikke bare et sharewareprogram der er cracket.

Men det er jo svært at sætte sig ind i når man ikke kender omstændighederne.

Generelt tror jeg mange har et eller andet (bevist eller ubevist) program liggende som ikke lige er købt i forretningen.

Men det skyldes nok mere at det mest er programmer som for længst er udgået da nyere er kommet til.

Idag kan du jo også lovligt hente gamle dosspil som for 10 år siden kostede penge.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-04-04 22:20

Ja. antipiratgruppen er grotesk. De giver bøder for ringetoner til mobiltelefoner. 40 kr. pr stk. Også meget andre LOVLIGE musik- og lyd-filer. Føj for et firma siger jeg bare. http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=313975

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 10-04-04 02:30

nej hvor er det frækt

Kommentar
Fra : dk_spillemand

Dato : 12-04-04 13:05

prøv denne side, her finder du et program der effektivt sætter en stopper for APG`s snagen i dine private filer

download peerguardian http://xs.tech.nu/