/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvad hvis man selv har svaret.....
Fra : Chrillemand
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 07-04-04 10:46

Hvis man nu stiller et spørgsmål, og efter et stykke tid, finder ud af svaret selv. Hvad gør jeg så? Kan jeg få mine "ledige point" tilbage. For jeg kan jo ikke acceptere mine egne indlæg i mit spg.

Chrillemand

Kommentar
Fra : babee

Dato : 07-04-04 10:48

ja det er bare ærgeligt de er tabt har prøvet det samme

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 60 point
Dato : 07-04-04 10:48

Nej, du kan ikke få dem tilbage... så må du bare gi' dem til en som var tættest på! eller det bestememr du jo selv...
(har selv prøvet det før, gav bare point til en jeg syns sku ha dem!)

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-04-04 10:49

Hvis du ingen kommentar har fået kan du slette dit indlæg, men er der kommet indlæg til dit sp. er pointene spildt...

Frida...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-04-04 10:49

Hvis en anden har svaret på dit spørgsmål får du ikke dine point tilbage. Du kan vælge at acceptere det svar, der kom nærmest eller lade spørgsmålet stå åbent.
mvh ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 10:50

Nej det kan du ikke, medmindre der IKKE er skrevet nogen svar af andre i tråden.
Så er dine point tabt. (se reglerne for point).

Du kan så undlade at lukke spørgsmålet, men rent etisk er det forkert ikke at gøre det, det er kun din samvittighed der afgører det.

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 07-04-04 10:51

Tak for svaret Cooper......de point er der jo ikke noget at gøre ved!

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 07-04-04 11:02

Jeg kan ikke rigtigt se hvad tildelte point kan bruges til, så point er egentligt ligegyldige.

Men er et spørgsmål tildelt mange point vil jeg normalt anse det som udtryk for en vis sværhedsgrad og dermed en udfordring som det kan være svært at sidde overhørig.

mvh
Varla

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 13:23

Så må du jo lave et alias, som Mordex og jeg har fået skyld for at have gjort.
mvh
binky

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 07-04-04 13:57

Det er da utroligt en bruger der aldrig har stillet et spgm kan komme ud for det problem