/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Brætspil søges !!!
Fra : Perhaps
Vist : 529 gange
47 point
Dato : 15-05-02 00:26

Hej ng !
Jeg søger et (udgået) brætspil ved navn "seqense" et spil med spillekort symboler på brættet og en stak spillekort og 3 hold farvede brikker . Jeg har været i masser af legetøjsforetninger men desværre udsolgt over alt. ER der nogen der er faldet over et og som vil oplyse mig om hvor det kan købes ! på forhånd mange Tak MvH ph

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 47 point
Dato : 15-05-02 13:59

Du skal søge på et brugtmarked. Det er nemlig ikke mere til at opdrive i Danmark, - ærgerligt, for det er et rigtig godt spil.

Ammitz

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-02 16:30

"Perhaps" <Perhaps.news@kandu.dk> skrev i
news:j5gE8.5912$HN.231900@news010.worldonline.dk

Prøv at spørge ovre i gruppen dk.spil.andre-emner

Mvh.

Tina