/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem skal vinde i is-hockey
Fra : binky
Vist : 424 gange
25 point
Dato : 06-04-04 17:32

Det er da en selvfølge, at Esbjerg vinder i aften, for de er bare gode. Synes I ikke allesammen det?
mvh
binky

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 06-04-04 17:34

vinderen skal helt klart være manden på ismaskinen....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 17:34

Helt enig med dig binky

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 17:36

Hejsa Binky

Ingen tvivl om at det er Esbjerg der vinder.

Mvh
Brian fra Esbjerg

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 06-04-04 17:36

Det bliver da aab der vinder i aften lige som at rel madrid går videre :)

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 17:51

Hej Brian fra Esbjerg
Vi er da så enige
mvh binky

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 18:00

Hejsa igen Binky

Skal du ud og se kampen?

Ellers så kan du se den direkte på tv2 zulu kl 19:55

Brian

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 18:13

Mordex
er du ikke fra Odense?
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 18:18

Hej, hej Briani
Selvfølgelig skal jeg se kampen på zulu. Når du ser den, så bare tænk...Esbjerg vinder...Esbjerg vinder. Det gjorde jeg sidste gang, de vandt, og jeg kan da godt lide at tro, det var derfor, de vandt. Der er jo ikke noget tabt ved det. Det vigtigste er, at Esbjerg vinder.
Der er problemer forude, hvis Esbjerg ikke vinder, så er der nogen, der vil hovere. Men selvfølgelig vinder vi da.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 18:20

Brian
Jeg er også fra Esbjerg
mvh
binky

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 06-04-04 18:21

AAb. AAb. AAB
Mvh Ole

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 18:32

Hejsa igen

Jamen jeg var da godt klar over at du også kom fra Esbjerg
Det fandt jeg ud af i nogle andre tråde hvor du nævnte esenettet og de der hvide mænd

Jamen sejren er vor

Og så vinder vi selfølgelig også guld i fodbold i år

Mvh Og en forsat god vinder aften
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 18:35

De 4 hvide mænd fra Esbjerg kan ses her

http://www.fimus.dk/hvidemae.html

Brian

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 06-04-04 18:46

He He. Jeg trode, der kun var fisker og kanonslag i Esbjerg, og fodbold spiller. (Gode spiller)

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 06-04-04 18:51

EIK Vinder

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 19:02

o_k
stammer du?
mvh
binky

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 06-04-04 19:06

Vi kan da dele, i får fodbold så tager vi is-hockey.
Mvh ole

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 19:07

briani
vi er da ret gode, det er bare sært at det kun er FCK og Brøndby, der skal fremhæves i TV. Måske har Don Ø aktier i begge foretagender og især DR og TV2. Jeg kender mange her i Esbjerg, der undrer sig over, at Esbjerg kan spille en kanongod kamp, men alligevel kommer tilsidst i omtalen i TV. Danmark er jo større end Sjælland (har selv boet der i 1 år), gør det aldrig mere.
mvh
binky

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 06-04-04 19:11

Ja Binky, jeg må gi dig ret. Det er lidt mærkeligt.
mvh ole

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 19:12

o_k
hvis vi kan, så tager vi det hele. Vi får jo ellers aldrig noget her i Vestjylland, så det er jo det.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : o_k

Modtaget 25 point
Dato : 06-04-04 19:16

Det er sgu iorden. Bare vi får en god kamp, og det gør vi jo nok det har de andre 6 været.
mvh ole

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 19:22

o_k
Det kalder jeg en god indstilling. rigtig godt. Skal du se kampen?
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 19:34

Hej briani
selvfølgelig vinder esbjerg. Men jeg har stor respek for den måde o_k tager det på. Det er sportsånd. Fint o_k.
mvh'
binky

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 19:39

Den indstilling som o_k har-den kan jeg godt lide.

Det vigtigste er nemlig at det bliver en rigtig god kamp.

Og jeg tror sku de er lige gode,og dog

Lad det bedste hold vinde.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 06-04-04 19:49

Ja jeg skal da se den. på Zulu
mvh ole

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 19:51

Helt enig Brian
Og nu er det lige før. Så du Søttrup (vores borgmester) på TV-syd? Der er nogen, der ikke kan komme til for sig selv.
Vi krydser fingre for Esbjerg.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 20:59

zibas, tak for din støtte.
Briani og o_k
Det var så første periode . Der kommer en mere.
Min mand og 3 venner havde købt billet, men der var gået kuk i billetsalget, så de kunne ikke komme ind. De fik så 25 kr hver oven i billetprisen tilbage.
De var nu alligevel skuffede over ikke at kunne komme ind. Der var vist nok 4700 pladser, og så var der solgt 1000 billetter mere, end der var pladser til. Der var mange, der ikke kom ind. De er startet igen, vi skrives ved.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 22:16

Hej allesammen
Jeg bøjer mig i støvet. Aab klarede det indtil nu.

Briani, vi er stadig væk stolte af at bo i Esbjerg, Ikke osse?
mvh
binky
Hæ', de kan ikk finde sandorm i København eller Odense eller tror jeg nok Ålborg, men de er jo ikke så godt gode til noget andet.
Jeg bøjer mig engang til i støvet. Det var fortjent.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 22:18

Jeg kan høre på min mand, at vi lige har scoret.
mvh
binky

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 22:21

ja og nu er der ulignet med 4 sekonder igen

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 22:25

rettelse

Sekonder=Sekunder

ja sådan kan det gå i kampens hede.

Nu bliver det rigtig sjovt

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 23:02

Uh,uh, Esbjerg har ikke vundet endnu siger min mand. Jeg må så sige, som , der kom lige et break, ESBJERG ER DANMARKSMESTER I IS-HOCKEY.
TILLYKKE BRIAN OG MIG OG ALLE TILHÆNGERE AF ESBJERG
VI KLAREDE DET.
MVH
BINKY

Hej o_k
bare der var flere af din slags.
mvh
binky

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 23:20

Hejsa

Ja selfølgelig vandt vi

Det var en meget spændende og nervepirrende kamp.

Kan du sove godt når den tid kommer

Brian

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 23:51

Vi kan godt i Vestjylland, så flyt I bare nogen københavnerkontorer herover, for vi er ikke alle sammen "hiel tumpe". Jysk arbejdskraft er jo meget efterspurgt på øen Sjælland, som befolkningen tror er hovedøen. Det må ikke være rart for en sjællænder, at få prædikatet "jysk er bedst". Jeg har sekv boet på Sjælland i 3 år, og det var nok for mig det må ikke være sjovt at blive isoleret ovre på øen. Vi kan jo lukke broerne, og så får I

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 00:01

Hej, hej Briani
VI ER GODE, NU MANGLER VI KUN FODBOLD, lad os så se om vores sejr skal figurere som noget af det sidste i sporte.
TILLYKKE TIL OF.
Mvh
binky

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-04-04 00:45

Ja man bliver sørme stolt af at være jyde - efter at ha' læst denne tråd
Tiden går forøvrigt hurtigt for visse jyder. Kl. 19.07 havde Binky boet på sjælland i 1 år. Kl. 23.51 er det blevet til 3 år*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-04-04 00:58

uha hvor tiden dog løber

Må hellere komme i seng ,inden det lige pludselig i løbet af 5 timer er morgen om 2 timer

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 13:38

fridaflip
hvad skulle vi da gøre uden dig. Jeg har da virkelig også haft fornemmelsen af, at det hele gik sin skæve gang, for der var ikke nogen kontrollører på. Tastefejl tæller jo også i den statistik, som der er nogen af jer, der fører.
Ked af det på dine vegne, du er åbenbart ikke esbjerggenser. Dårlig taber måske?
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 13:40

ram2
Hvor har du været i al den tid?
mvh'
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 13:44

. godt at være esbjergenser.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 15:32

fridaflip
du gør da et ihærdigt forsøg på at sætte gang i noget.
Jeg er ked af det på dine vegne, for det lykkedes heller ikke denne gang.
binky

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 15:34

Tak for svaret o_k.
Du har den rigtige indstilling til sport.
mvh
binky

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 07-04-04 15:48

Tillykke Esbjerg.
mvh ole