/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Malle L-46
Fra : wittenborn
Vist : 1479 gange
50 point
Dato : 14-05-02 21:24

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til hvordan/hvor jeg skaffer mallen: Hypancistrus zebra L-46

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 14-05-02 20:53

Hejsa

denne malle så jeg ved en jeg var nede og købe dicus ved om han stadig avler
dem ved jeg ikke
men da det kun er 2 måneder siden kan du jo prøve at skrive til ham.

han findes på denne side http://hjem.get2net.dk/kbdiscus/
ellers kan du jo høre Calle i Ålborg da han også har haft dem til at gå i
nogle af sine akvariumer
http://www.callesdyrerige.dk/

Håber det kan hjælpe dig på vej

Mvh Brian Bertelsen

"wittenborn" <wittenborn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:2rdE8.2623$4f4.220055@news000.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til hvordan/hvor jeg
> skaffer mallen: Hypancistrus zebra L-46 1ing"
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-05-02 22:25

"wittenborn" <wittenborn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:2rdE8.2623$4f4.220055@news000.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til hvordan/hvor jeg
> skaffer mallen: Hypancistrus zebra L-46 1ing"

Du starter med at tage en tur hen forbi banken og hæver alle dine
sparepenge, så finder du en akvariebutik der sælger dem til en fornuftig
pris, jeg har set dem fra kr. 350 og opad. ZooZity sælger dem i øjeblikket
til ca. 750,-, hvilket er i overkanten efter min mening. Det kan være en
fordel at vente til efteråret, hvor de store sydamerikanske importer kommer
til DK.

Jan.

Godkendelse af svar
Fra : wittenborn

Dato : 15-05-02 05:16

Tak for svaret Brian Bertelsen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-05-02 10:31

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til hvordan/hvor jeg
> skaffer mallen: Hypancistrus zebra L-46 1ing"

Akvarie West på Sønderblvd i København (Vesterbro) havde en amsse på et
tidspunkt til en fornuftig pris på 295.-

vh

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-05-02 12:46

de er solgt.....for længe siden !

--
SOS icq: 102169245
www.hourbabe.com
www.hootersgallery.com
www.tgp2galleries.com
"Christian Bro" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:T0qE8.4023$4f4.249294@news000.worldonline.dk...
> > Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til hvordan/hvor jeg
> > skaffer mallen: Hypancistrus zebra L-46 1ing"
>
> Akvarie West på Sønderblvd i København (Vesterbro) havde en amsse på et
> tidspunkt til en fornuftig pris på 295.-
>
> vh
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-05-02 12:42

> de er solgt.....for længe siden !

oki - ja, det er sikkert dem man kan købe for 750.- i Zoocity *s*

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-05-02 10:30

Jeg har noget opdræt af L46 til at gå som jeg skal have solgt på et
tidspunkt. De er dog stadig ret små og vokser ret langsomt. Jeg vil tro at
de har den rigtige størrelse om 2-3 måneder. Hvis du er interesseret så
skriv til CatfishRulez@hotmail.com. Jeg har desuden også opdræt af L09 og
L66. Alle bor de på Østerbro i København.

Hilsen

Carsten

"wittenborn" <wittenborn.news@kandu.dk> wrote in message
news:2rdE8.2623$4f4.220055@news000.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til hvordan/hvor jeg
> skaffer mallen: Hypancistrus zebra L-46 1ing"
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>