/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjernelse af brugernavn med xp ??
Fra : return
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 06-04-04 09:06

hvis man er inde på en side og skal skrive et brugernavn samt kode for at logge ind
hvorfor er bruger navnet der så når man henter siden igen på et senere tidspunkt
er det muligt at man selv kan fjerne det ? har xp pro .

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 09:15

Hejsa

Gør følgende

Gå op i fanen funktioner
Vælg internetindstillinger
Vælg fanen indhold-og gå ned og klik på autofuldførelse
Her kan du rydde adgangskoder

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-04 09:19

Tillæg

Her kan du også fjerne diverse flueben.

Flueben ved brugernavne og adgangskoder i formularer betyder.

Angiver, om Internet Explorer skal foreslå indgange til brugernavne, når du indtaster dem på websiderne, og automatisk angive den tilsvarende adgangskode, hvis du tidligere har gemt den i Internet Explorer.
Bemærk! Af sikkerhedsmæssige hensyn viser Internet Explorer ikke en fuldstændig liste med de faktiske adgangskoder. Hvert tegn i adgangskodefeltet repræsenteres i stedet af en stjerne ( * ).

Og fluebenet-spørg om adgangskoder skal gemmes-betyder

Angiver, om Internet Explorer skal spørge dig, om du vil gemme en adgangskode, når du indtaster den på en webside. Når du anvender et brugernavn, som du har anvendt før, udfylder Internet Explorer automatisk den tilhørende adgangskode, hvis den er blevet gemt.
Hvis du fjerner markeringen af afkrydsningsfeltet, bliver nye adgangskoder ikke gemt, og du skal indtaste adgangskoden hver gang, når du angiver brugernavne og adgangskoder, der ikke tidligere er gemt.
Bemærk! Af sikkerhedsmæssige hensyn viser Internet Explorer ikke en fuldstændig liste med de faktiske adgangskoder. Hvert tegn i adgangskodefeltet repræsenteres i stedet af en stjerne ( * ).

Brian

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-04-04 09:24

jamen det er ikke adgangskoder jeg skal rydde det er mit bruger navn på jubii chatt
men ved ikke hvordan jeg gør

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 06-04-04 09:32

Dit brugernavn står der, fordi siden har lagt en cookie på din computer. For at fjerne navnet, skal du slette denne cookie. Du kan enten slette alle cookies ved at gå ind i internetinstillinger (menuen funktioner) og på første side trykke på knappen “slet cookies...” eller du kan slette den konkrete cookie fra mappen c:\Documents and settings\dit brugernavn\cookies.

Jensen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 09:38

Tillæg

Jamen så skal du bare fjerne fluebenet ved

Flueben ved brugernavne og adgangskoder i formularer

og klik på ryd formularer

Brian

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 06-04-04 09:40

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 09:41

Jeg tror han mener sin profil på selve jubii chatt*s HP

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 09:42

nå aha

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 09:42

Velbekom

Og kan du have en forsat god dag

Brian