/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Den grønne mil?
Fra : M4GIC
Vist : 667 gange
220 point
Dato : 05-04-04 13:43

Jeg leder efter en anmeldelse af den grønne mil af steven king... Det skal være bogen og ikke filmen. Jeg ved godt at det ikke er den rigtige kategori men håber at i bærer over med mig den skal også have anmelders navn + årstal for hvornår den er anmeldt.
Håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-04-04 13:54
Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 05-04-04 13:58

mangler dato...:( ellers godt...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-04-04 14:01

Hvis du på siden klikker på Vis i din menulinie og derefter på kilde, så kommer denne linie frem

<META name="issuedate" content="February2000">

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 05-04-04 14:28

PS: vi har rent faktisk en kategori, der hedder litteratur. Den bruges ikke ret tit, så derfor ved måske ikke alle, at den findes.

Kommentar
Fra : Nullemus

Dato : 05-04-04 14:53
Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 17:53

Prøv lige den her.
Googles, bogguide, boganmeldelser, fanen bøger.
Under titel/serie skriver du Den grønne Mil
Under forfatter Stephen King
Tryk på Søg. Derefter læs mere, under det du ønsker.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 19:31

Tryk på læs mere skulle der have stået. Der finder du mange anmeldelser.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 19:33

Forresten et af de sjældne tilfælde hvor filmen er lige så god som bogen.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Nullemus

Dato : 06-04-04 12:49

Filmen bliver sendt på søndag kl. 20.00 på tv 3

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 06-04-04 13:04

binky <-- jeg kan ikke finde noget der ligner bogguide...?

Mvh

m4gic

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 16:17

Du skal gå på google. Der er et søgefelt, hvor du skriver boganmeldelser. Der kommer en en masse men prøv at vælge en af de første, den hedder bogguide. Når du er på den er der nogle forskellige faner foroven, og der vælger du bøger. Derefter kommer der en oversigt, der siger "find de bøger, du søger".
Nu kommer der en masse felter, men det eneste, du behøver at udfylde er:
titel/serie. Der skriver du den grønne mil.
Nedenunder er der et felt, hvor der står forfatter. Her skriver du selvfølgelig Stephen King.
Nederst på siden er der et felt, hvor der står søg. Det trykker du på. Så skal du bare see. Jeg blev selv overrasket over resultatet.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 16:21

Jeg har selv efterprøvet det 2 gange, så jeg ikke bilder dig noget ind. Nu vil jeg prøve om det også gælder filmanmeldelser. Godt spørgsmål, for jeg vidste ikke, at der var den mulighed med bøger.
mvh
binky

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 06-04-04 17:15

Det skal måske siges at jeg leder efter en boganmeldelse ikke et referat af hvad den handler om...

Accepteret svar
Fra : binky

Modtaget 220 point
Dato : 06-04-04 18:57

OH,oh, det er jeg ked af
mvh binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 06-04-04 19:26

M4GIC
Du efterlyser anmelders navn + årstal, men har der ikke været flere anmeldere?
mvh
binky

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 08-04-04 15:40

Jeg leder efter En anmeldelse af Den grønne mil hvor man også får oplyst anmelders navn og årstal anmelderen har lavet den.
Håber at det hjælper...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 16:01

Der må være nogen i aviser og ugeblade i øjeblikket.

Den sendes på 3+ iaften kl 21:00

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-07-04 13:19

Skulle vi få lukket spørgsmålet?

Godkendelse af svar
Fra : M4GIC

Dato : 04-07-06 21:09

havde glemt alt om denne....