/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Tekst udtoning
Fra : HeYa
Vist : 486 gange
60 point
Dato : 04-04-04 23:05

Hey alle

Jeg er ved at lave noget hvor jeg godt kunne bruge lidt hjælp. Jeg ska ha lavet en tekst som ses nærmest sådn her "Oo." ved bare ikke hvordan man gør, så derforspørger jeg jer om hjælp. Så hvis der er nogen der har et link eller lign ville jeg bli glad.

Kommentar
Fra : akselsonne

Dato : 05-04-04 00:48

Skal teksten blive mindre og minde - eller skal den blive mere og mere gennemsigtig ?
Jeg forstår ikke lige "Oo"

kom med et eksemplem på noget der ligner det duv have

mvh
Aksel Sonne

Kommentar
Fra : Random

Dato : 05-04-04 08:34

Prøv at se om du ikke kan finde en uhyggelig tekst blandt dem her:
http://www.1001fonts.com/fonts_overview.html?page=1&category_id=14
der er nogle sider du ka kigge igennem, og så ellers bare hente og installere skrifttypen så du kan benytte den i paintshop.
Mvh
Random

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 05-04-04 10:27

sådan lidt som det her
http://www.cdon.com/main.phtml?avroot=903&nav=1124&nav_genre=1124&selected_flik=music
det er godt nok ikke det bedste eksempel men det er svært og finde et godt,
håber i forstår det nu.

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 05-04-04 10:28

sry var et forkert link, men det stomped's cover det er på

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 09-04-04 13:05

den skal blive mindre og mindre

Kommentar
Fra : mir_lol

Dato : 19-09-04 12:12

Øhhhh........ jeg forstår vist heller ikke rigtigt dit spørgsmål - men hvis teksten skal "stå stille" og blive mindre kan du jo bare starte med skriftstørrelse som du ønsker og derpå gøre den mindre og mindre *G*

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 19-09-04 13:20

Havde helt glemt jeg havde spurgt om det, men har selv fundet svaret :D

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 16-05-05 18:55

så luk dette spg