/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Fly position i luften.
Fra : jakjoe
Vist : 2640 gange
80 point
Dato : 04-04-04 19:50

Findes der en website hvor man kan se flys aktuelle position i luften.
Jeg mener at jeg på et tidspunkt så noget om at det findes for USA.

Kender du til noget i den stil ?

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 90 point
Dato : 04-04-04 20:39

Du kan spørge her.
http://www.slv.dk/index.php

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-04-04 22:08

Det er muligt at det har eksisteret selvom jeg tvivler, men jeg kan ikke forestille mig sådan en side efter den 11. september!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-04-04 22:20

tedd

Det var kort tid efter 11. september jeg så, eller læste noget om det.
Men det er ikke utænkeligt andet, end at det måske ikke eksisterer mere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-04-04 23:31

Det må da betegnes som en større sikkerhedsrisiko, hvis en sådan side findes

Godkendelse af svar
Fra : jakjoe

Dato : 08-04-04 11:21

Tak for svaret Teil.

Jeg håber de flyver i god sikkerhed, selvom jeg ikke kan følge med på nettet

God påske.

mvh
jakjoe