/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nye programmer
Fra : Monsen1234
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 04-04-04 16:23

Hvordan får man oplysningen om "Der er instaleret nye programmer" til ikke at komme frem i XP, Kan man slå det fra et sted ?

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 16:26

Prøv at gå i hjælp-funktionen.
mvh
binky

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 16:30

Mener du ikke "fundet ny hardware" ?
Jeg har da aldrig set windows "reklamere" med nye programmer.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-04 16:31

Det tror jeg ikke men det står der jo også kun et lille stykke tid et døgn tror jeg nok
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-04 16:31

Er det ikke i programmenuen du mener??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 16:38

Hvis du mener "fundet ny hardware" er det jo fordi der skal tilrettes i registreringsdatabasen..........som windows som regel selv gør.
Emesen.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-04-04 16:41

Det er den der kommer frem nede over start knappen hvor der står " Alle programmer" den plejer at komme frem når man har installeret et nyt program, så kommer den et par gange, men nu kommer det HVER gang jeg klikker på start knappen igen og igen meget oftere end den ellers har gjort.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 16:47

H-klik på denne comp>egenskaber>hardware>enhedshåndtering>er der nogle gule markeringer.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-04 16:51

Start/indstillinger/proceslinie/Tilpasning af startmenu/avanceret der kan du slå det fra

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-04 16:51

højre klik på start>egenskaber>tilpas>avanceret>fjern flue ben i fremhvæv
senest indstallerede programmer

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-04-04 16:58

Tak for svaret refi. Kunne du også fortælle mig hvad man skriver i "Kør" når jeg vil se hvad det er for programmer der starter når jeg tænder computeren, jeg kan kun huske første bogstav som er M

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 17:03

Selv tak
MSCONFIG

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-04-04 17:10

Mange tak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-04-04 17:21

Prøv at åbne det nye program.
Mon ikke det så "går over"?
Så er det jo ikke "nyt" længere.

MVH Camillasmoster

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-04-04 18:12

Det har jeg gjort 117 gange, det er den nye Spywareblaster og linjen med autoopdate der bliver ved med at markere som ny også selv om jeg har klikket på den mange gange, men jeg har nu fjernet flue ben i fremhvæv
senest indstallerede programmer og det forsvandt så.

Mvh: Monsen.