/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
apple
Fra : pipzi
Vist : 441 gange
250 point
Dato : 03-04-04 14:13

Nogen som kan hjælpe mig MEGET hurtigt.

Jeg ved der findes en joke, hvor man bliver spurgt om man vil have windows fra appl, og så man trykker på et link, så ændrer det sig, det er en syg joke, men den er skide sjov, nogen som lige ved hvor jeg kan finde den hurtigst muligt ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-04 14:18

Jeg ved ikke lige om det er denne ellers ligger der et par stykker
mvh Sune
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=95

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 03-04-04 14:25

ihh nej det er ikke den.

Det er hvor man kan skifte sit windows om til at være det windows der kører på apple computere. Jeg kan ikke lige helt finde ud af den side, så kan ike finde den

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 03-04-04 14:26

sunno hvorfor svarr du når du ikk ved en skid?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-04 14:30

Huttihutti hvoffor blander du dig uden at have en ide i det hele taget

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 03-04-04 14:38

sunno fodi jeg osse ville vide det og desuden ville jeg kun svare hvis jeg vidste, men jeg ka se at du svarer mange gange uden at vide noet :>

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 03-04-04 14:54

Ihh kan i da ikke diskutere det et andet sted. Det giver mig jo ikke svaret på mit spørgsmål. Jeg vil vildt gerne have linket hvis nogen kender det, da det er en ret sjov joke, især når man sender den til folk, som ikke ahr så meget styr på computere.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 03-04-04 14:55

Ihh kan i da ikke diskutere det et andet sted. Det giver mig jo ikke svaret på mit spørgsmål. Jeg vil vildt gerne have linket hvis nogen kender det, da det er en ret sjov joke, især når man sender den til folk, som ikke ahr så meget styr på computere.

Accepteret svar
Fra : technic

Modtaget 260 point
Dato : 03-04-04 15:00

Måske dette er bedre?
http://www.cazaa.dk/jokes/apple/

/T.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 03-04-04 15:12

jaaah det var den, mange mange tak

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 03-04-04 15:12

Tak for svaret technic.