/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
MP-3 filer:
Fra : aalegaarden
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 12-05-02 15:56

Kender I nogle gode rigtige web-sider-ikke bare nogle middelmådige nogen-men nogle supergode,hvorfra jeg kan hente den nyeste og hotteste musik indenfor alle genrer??!!
Jeg håber meget, at I kan hjælpe mig??!! Venligst Aalegaarden

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 12-05-02 16:07

Personlig står mit navn i KanDu's database, så det er let for APG at få fat i det - så det er nok ikke så genialt, at beskæftige sig med ulovlig MP3-filer i et åbent forum....

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 12-05-02 19:38

Jeg vil da foreslå dig at prøve på WinMX.

Kommentar
Fra : reffot

Dato : 13-05-02 19:37

Jeg ved det ikke men måske KaZaA.com, men det er jo ulovligt....!

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 13-05-02 23:30

Jeg vil helt FRARÅDE det, du skader kunstneren og det er trods alt dem som skal leve.
Og ja så det ulovlige i det du er igang med.
Problemet her er iKKE det at kunstneret tjener mindre, men derimod at pladeselskaberne
simpelthen er for grådige.
Hvad skete der da man satte afgiften på CD'ere ned ? Prisen faldt i ½ år for at være oppe
på samme niveau som før afgiften blev fjernet....
Og nu skriger copydan om alle de ulovlige cd'er som ifølge deres statistik mister, også
selvom tallene er fiktive og de på intet tidspunkt kan bevise disse tal.
Det er sgu da en blankochek der vil noget.

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 24-05-02 21:43

KaZaA.com eller prøv www.audiogalaxy.com her kan du finde alt musik. På KaZaA kan du også finde vidoer, spil, styreprogrammer og meget mere.

Kommentar
Fra : djkassen