/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vedr. svækket computer?
Fra : ttakahotboy
Vist : 362 gange
80 point
Dato : 01-04-04 20:36

jeg besidder mig en PC som rummer flgn;
det er en sammensat Dell Optiplex Sx260

pcu 2.0 Ghz
RAM 256 DDR (standard Fra ny af af)

den har før kørt stabilt også når det kommer til spil, men nu er det som om cpu Forbrug svinger meget, og når jeg spiller lagger graffikken i de verse spil. Hvad kan fejlen være, og hvordan kan jeg best rette den... normalt ville dette jo være noget hurtigt at løse, men jeg er løbet død i det hele, hjælp søges akut.. 80 point at hente

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-04-04 20:40

Tjek din comp for virus på www.trendmicro.dk, deres online scan.

Og hent et program der kan slette evt. spyware på www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 01-04-04 20:42

Kig forbi www.spyearefri.dk og få din pc undersøgt for de fejl. Eller kan det godt skyldes at et program starter og bruger din CPU-kraft. Det kan du undersøge ved at vælge "Start" - "Kør" og skrive "msconfig". På det sidste faneblad kan du så vælge at fjerne alle "flueben" - genstarte og se om det hjalp. Efterfølgende kan du så aktivere dem du syntes du har brug for.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-04-04 20:43

som mange her inde nok ville sige hvis din comp pludselig begynder at opføre sig mærkelig så prøv www.spywarefri.dk
mvh Granslam

Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 01-04-04 20:43

jeg kører norton som er nyopdateret men kører lige en online scan for at være sikker *BRB*@2min

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-04-04 20:43

der var en der var hurtigere

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-04-04 20:44

norton hjælper ikke på spyware

Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 01-04-04 20:47

er lige igang med at scane

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-04-04 21:02

Ok, det du evt. kan gøre (som antivirus og spywarefri ikke vil finde) er at gå ind på www.answersthatwork.com under Tasklist. Så tjek alle dine processer.... Nogle af dem kan evt. have gjort det..

Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 01-04-04 21:05

prøver lige spyware, men svigter dette også er andre råd så dyre? håber at jeg kan købe mig nogle erfaringer her, jeg skal lige op i banken og hæve penge men kommer igen, inden for næste time så håber i vil hænge på så i kan hjælpe mig igennem og så jeg kan få computeren op og kører optimalt igen, den er lige blevet ny formateret... please, hæng på..!

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-04-04 21:08

Hva? er den nyformateret? Har du installeret bundkortsdriveren?

Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 01-04-04 21:17

Hvilket program er bedst på www.spywarefri.dk???

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-04-04 21:22
Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 01-04-04 21:24

Takker downloader det lige er det godt
???

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-04-04 21:37

Det tager det meste... Ellers brug ad-aware også... Det kan du hente på spywarefi's hjemmeside vidst

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 23:24

Hejsa

Prøv også lige at slette dine cookies-Temporary internet files-og dine temp filer.

Åbn din stifinder og find de tre mapper deromme.

Bagefter åbner du din internet explorer browse og går op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger,her klikker du på slet cookies-slet filer-og ryd oversigten.

Mvh
Brian