/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Enhedstimeout???
Fra : ludo_102
Vist : 504 gange
200 point
Dato : 01-04-04 16:26

Hej!!!!

Min computer kører i øjeblikket ekstremt langsomt, efter at have virket kanongodt i et par uger... Det tager laaaang tid for computeren at starte op og lukke ned, selvom jeg har XP installeret...

Hvis jeg kører et computerspil går der ikke lang tid for der kommer en meddelelse om "Enhedstimeout" og at der er sket et eller andet med en "I/O-handling", hvad betyder dette og er der nogen der kan komme med nogen ideer til, hvad jeg skal gøre???

Hilsen
Ludo_102

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-04-04 16:34

prøv at tjekke den for spyware..

www.spywarefri.dk
programmet SpyBot + SpywareGuard kan klart anbefales..

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 01-04-04 17:15

Det betyder at en enhed (feks. lydkort) har valgt at bruge nogle ressurser, der også bruges af en anden enhed.
Det har ikke noget med virus eller spyware at gøre.
Du skal ind i start/kontrolpanel/system/hardware/enhedshåndtering.
Her skal du se om der er gule eller røde anmærkninger ud for en enhed, så kan du somregel geninstallere eller fjerne enheden, så vil den efter genstart blive fundet.
Hvis der ingen problemer er at finde, skal du ind i din bios og tilbagestille til tidligere indstilling, eller defalt (normal)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:45

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

Godkendelse af svar
Fra : ludo_102

Dato : 20-06-04 20:56

Tak for svaret pallebhansen.