/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dagens bedste aprilsnar
Fra : Better_Performance
Vist : 1746 gange
444 point
Dato : 01-04-04 14:24

Hvad er den bedste joke der er lavet i dag?

Det kan være fra medierne eller selvoplevet, og vurderingen foretages fuldstændig subjektivt omkring midnat i dag

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 14:26

Jeg har ikke prøvet det, men det kunne være at man kom hjem til sin mor med en fyr i hånden. Så kunne man bilde hende ind at man er homo........
Hvad sagde din mor ellers til det Better?

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 14:26

Der ligger en samling link i det her spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/37187

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 14:29

Mordex -->

Hun tog det skam pænt, hun vidste jo det var en joke, og at det kun var noget jeg gjorde fordi du ikke skulle være den eneste med den slags tilståelser

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 01-04-04 14:31
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 14:34

>>Better

Hvis det ikke var for solen, kunne jeg ikke grine af den......
Men nu findes solen skam, godt nok bag skyerne, men den findes.

Mordex.

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 454 point
Dato : 01-04-04 14:34

Og så var der lige denne som vi prøvede på vores interne opslagstavle på vores Intranet:

På grund af den forestående konkursbegærring mod Nokia Danmark A/S er det lykkeds os at skaffe et stort parti Nokia 6310i telefoner med passiv holder og høretelefon. Disse har vi valg at sælge efter "først til mølle", da prisen er meget atraktiv. Telefonerne sælges i partier af 5 sæt. Sætpriser er kun 1500,- kr (incl moms). For at opnå købsret skal du sende en mail til "(intern mail modtager)" med oplysninger om det antal sæt du vil købe.

Der var flere der "bed" på.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-04 14:42
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 01-04-04 14:44

Hejsa.

Jeg er MEGET ofte offer for aprilsnar... fordi jeg har fødselsdag idag (29 år et år til den stor peberkværn). Jeg bor nu på Færøerne, og kan her give dig et par korte eksempler på de "aprilsnare" som indtil videre er blevet lavet her i landet i dag.

En Færøsk radiokanal havde i deres morgenudsendelse den fantastiske nyhed, at fordi at Færøernes kommando formentligt vil blive nedlagt om kort tid (det har længe været i nyhederne at de skal stoppe fordi radaren heroppe ikke er meget i brug mere), ville de sælge alle deres (1 år gamle) Jeep-biller til 1/3 af prisen. De opgav mange nøjagtige oplysninger om dette, og et tlf.nummer man kunne ringe til. Ringer man dog dertil hører man en mand råbe "APRIL APRIL" og en ca. 100 mennesker i baggrunden grine af en..!

En avis heroppe har idag en annonce i avisen. Et firma søger efter mand/kvinde eller par til at køre en tur i USA for dem. Det er i højsæsonen i sommerferien, alt er betalt mad, ophold og turen og hele moleviten. Mand skal ringe på et tlf. nummer mellem 16-18 idag den 1. april (og kun idag).

Desuden har en Færøsk internetavis den fantastiske nyhed at Erik mykland idag skriver under aftale med den Færøske fodboldklub HB (Havnar boltfelag). http://www.sportal.fo/mitt.php?greinar=&les_grein=12170&yvirskr= linket her er til dem som kan læse Færøsk..! =o)

Nå men kommer der flere skal jeg gerne underrette dig om dem..!

Mikael (født d. 1. april 1975)

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 01-04-04 14:44
Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 14:56

Hejsa

Her er en fra avisen Kristeligt Dagblad.

Kristeligt Dagblad kaster sig ud i løjerne med en nyhed om, at kirkeminister Tove Fergo (V) i al hemmelighed har inviteret landets biskopperne på et 10-dages luksuskrydstogt til Caribien til 30.000 kroner per billet. Det sker angiveligt, fordi kirkeministeren vil rette op på sit anstrengte forhold til netop biskopperne.
Ifølge bladet raser Præsteforeningen mod særudgiften på op mod en halv million kroner. Derimod mener biskop over Roskilde Stift Jan Lindhardt at pengene er givet...GODT UD
I forhold til hvad erhvervslivet bruger på kanindræberkurser og andre fjollede tiltag, forestiller jeg mig, at den halve million kroner til krydstogtet er en god investering. Vi bruger alligevel så mange penge i folkekirken - en halv million fra eller til betyder intet, siger Jan Lindhardt til bladet

Overstående er tyvstjålet herfra hvor man kan læse flere Aprils løjer fra dagens aviser

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=265428/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 01-04-04 15:01

Nå ja forresten, den bedste der har været heroppe var da radioen sagde at en isbjørn som sad på en isflage var på vej ind til kajen her i Tórshavn. Isbjørnen havde drevet rundt på havet i flere dage og var nu på vej til Færøerne. Tusindvis af folk farede ned på kajen for at se den stakkels isbjørn, der opstod trafikprop i midtbyen. Desværre stod folk der forgæves i flere timer for til sidst at få at vide at det var en APRILSNAR.:!

Mikael

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 15:03

Hejsa igen

En dreng kom løbene ind til sin mor i stuen og råbte: -MOR MOR! far har hængt sig i kælderen!
moren løber ned i kælderen og ser efter hvorefter hun siger: -han er her da ikke!
- aprilsnar...han er oppe på loftet...

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 15:08

Rettelse

- aprilsnar...han er oppe på loftet...

Skal være

- aprilsnar...han har hængt sig oppe på loftet...

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 15:19

Radio syd leverede denne nyhed i morges

Dødens Gab på Rømø.

Historien om den farlige store hvide haj der var strandet på Rømø natten til i dag var en 1. aprilsnar.
Og mange lyttere har morgenen i gennem reageret på historien. Flere ved at dukke op for ved selvsyn at konstatere at følgende historie var bluf:
"Hajen blev opdaget liggende på lavt vand, da det begyndte at blive lyst, og kun kort tid efter var folk fra skov- og naturstyrelsen og Fiskeri- og Søfartsmuseet på stedet.
Hajen var død, og det lykkedes at trække den på land, og i løbet af i dag vil den blive transporteret til Fiskeri- og Søfartsmuseet i Esbjerg.
- Vi har længe vidst, at der er hajer i Nordsøen, de små ufarlige sildehajer, men det her er helt enestående, siger biolog Svend Tougaard fra Fiskeri- og Søfartsmuseet.
- Den hvide haj lever normalt i langt varmere farvande, så jeg tror den har forvildet sig for langt nordpå, og er blevet fanget i den engelske kanal, siger han.
Den strandede haj er blot to og en halv meter, men den er stor nok til, at den uden vanskeligheder kunne bide et mennesker over med sine skarpe tænder.
Mange havbadere og surfere har mødt den hvide haj både ved Afrika og de amerikanske og australske kyster, og mange af dem er ikke sluppet levende fra mødet.
Rømøs turistchef, Bodil Glistrup, frygter at strandingen vil få en negativ indflydelse på sommerturismen på Rømø.
- Den strandede haj vil nok trække mange nysgerrige til i første omgang, men hvis det ikke med sikkerhed kan fastslås, at der ikke er flere derude, så tror jeg ikke vi vil miste mange badegæster, siger Bodil Glistrup.
- I hvert fald vil vi gøre alt for at sikre badegæsterne i den kommende sommer, indtil vi med sikkerhed kan sige, at det blot var et enligt eksemplar, siger hun.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-04 15:26

Hmm !!!

http://www.kandu.dk/dk/tip/7356
http://www.kandu.dk/dk/tip/7357
http://www.kandu.dk/dk/tip/7359
http://www.kandu.dk/dk/tip/7360
http://www.kandu.dk/dk/tip/7361

og så den rigtige grove:
Inviter vennerne på påske frokost, med sild og snaps.
Sildene har du i forvejen lagt i en lage, bestående af lige dele vand og antabus.
Behøver jeg at sige mer'

Næ ! Jeg tror, jeg løber

mikael_hanna den med isbjørnen var god.
Mvh Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-04 15:31

mikael_hanna for søren

ET STORT TILLYKKE
ØNSKES DU DA HER SYD FRA

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-04 16:10

Ja-Ja når alle sover, må natmaden træde til..
http://www.edbpriser.dk//pcworld.asp?url=/edbpriser.asp?Mode=2@ArticleID=5031
1 april .... hmm!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-04 16:24

BT havde for år tilbage den ultimative joke: "DER ER FUNDET GULD PÅ BORNHOLM", med fem centimeter bogstaver på avisforsiden.

Ligeledes kunne Radio Horsens præsterere en spot i nyhederne med, at man snart ville kunne handle toldfrit ind på Endelave færgen (lille bitte pis-færge).

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 16:28

Jeg understreger lige at det KUN er jokes I DAG der deltager.

Altså ikke tidligere bedrifter

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-04 16:36

netto sælger billeter på første række til bryllupet d. 14 maj pris en kr kun i dag (voice fm)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-04 16:38

brylluppet er rykket til lørdag den 15 maj.

"så derfor kommer licensbetalerne til at betale en extre regning i milion klassen"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-04 18:32

Aprilsnar !!
Jeg har slet ikke læst hvadd jeg selv har skrevet
de fleste af mine tips gav 0.
har folk da ingen humor.
Nå men konen og jeg vandt i lotto i går.
Det fejre vi med åben fest i hele week-enden.
Vi træffes på Kanaljen i Albertslund (spørg efter natmaden).
Hvis du tør, så kom, og nyd, men skynd dig, kl 21. er vi ca. 50 glade mennesker der mødes der, og vi regner ikke
med at stoppe, før mandag.
Tjeck rigtigheden på. tlf. 43649916, men der jo 1 april, så tør du
nå det var synd det havde da elles været rart, da der er betalt buffet til 120 personer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-04 18:56
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-04-04 18:59

HEHE idag skulle man ha' vovet at være så fræk, at lave en overskrift på seneste 25 "TILLYKKE REFI" og sat den til 500 point. Når han så kom for at inkassere - kunne man jo passende ha' skrevet APRILSNAR og givet poitene til en anden, men folk er jo desværre så nærtagende

>Natmaden

Jeg gav dit tip "hvis din pc fryser" 5*****

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-04-04 19:04

Personligt kan jeg godt lide Natmadens tip http://www.kandu.dk/dk/tip/7357
men jeg er altså osse nem at gøre tilpas

Frida...

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 01-04-04 19:06

Slut med at spise østersølaks, de indeholder dioxid, især kvinder skal holde sig fra det. 1. april i følge TV2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-04 22:47

Hørt i P 4 i dag:
Bill Clinton, der i week-enden skal deltage i et møde i Sverige, ville lægge vejen forbi Copenhagen JazzHouse, hvor han i aften ville spille et par numre sammen med SP-Just & Frost.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-04-04 10:57

Tak for svaret wilsonweb.

Efter lange og mange overvejelser, valgte jeg en tilfældig vinder

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 02-04-04 13:35

Tusind (454) tak for det